audi__a41.8t Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ja gutta da har min fetter oxo gjort et smart valg og kjøpt seg en 4 er GTI.. er en 2000 modell som foreløpig er orginal, men det skal gjøres endel med denne bilen,.,.,., så vi får se.. her er litt bilder iallefall.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Der har vi bilen sin ja..... + for interiøret ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hvorfor er bare halve dæsjen i beige? Hvorfor har de ikke gjort alt beige? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Der har vi bilen sin ja..... + for interiøret ;) Yo, lurte på midtkonsolen din , er den oxo solgt ????? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Blei ikke salg av interiøret... skullle ha et recaro intr. men selger var useriøs så jeg droppet det! Kjøp midtkonsol på Ebay... :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Blei ikke salg av interiøret... skullle ha et recaro intr. men selger var useriøs så jeg droppet det! Kjøp midtkonsol på Ebay... :thumb den er grei, skal sjekke der jeg.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg