hansa tha beer Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hei! :) jeg var så heldig å få en aktiv subb av en kompis her en dag for han fikk ikke liv i den på grunn av at det var en slags iso kontakt på denne subben en xplod xs-aw200x. så jeg fikk den:) så tenkte jeg at denne iso kontakten vill nokk koste det hvite i øyet. så jeg lurte på om noen som viste om noe hvor + og - og remote er på denne subben. hadde vært fint med litt lyd i bilen min. det er denne det gjelder. tusen takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Du kan jo ta en telefon til serviceavdelingen i sony bygget i oslo. Kan jo hende de har et kontaktstykke liggende. Ser ut som det er high-level inngenger i kontakten også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Om du har RCA utganger på spillern er det jo bare å dra en kabel bakover og koble til. Remote er vel mest sannsynlig innbaka i ISO kontakten. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Om du har RCA utganger på spillern er det jo bare å dra en kabel bakover og koble til.Remote er vel mest sannsynlig innbaka i ISO kontakten. Tror han tok den, han lurer bare på hvor +, - og remote er, så han slipper å kjøpe ISO-kontakten som han tror er svindyr. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Han må nok kjøpe litt mer, det er også en kabelfjernkontroll som hører til i den "ISO"-kontakten der. Det er forøvrig ingen ISO, men samma det. Kompisen hans fikk nok ikke med seg fjernkontrollen og kabelsettet fra tidligere eier, så et lite prosjekt blir det der. Legg ut en annonse på forumet og spør om noen har en fjernkontroll til XS-AW200X liggende og slenge i bilen ennå. Den riktige kontakten sitter nok da i den andre enden av kabelen. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ikke meningen å være drittsekk eller å anklage noen, men: er du sikker på denne Sonyen ikke er "varm"? At ikke pluggen og fjernkontrollen har fulgt med synes jeg er meget rart, men det kan selvsagt ha en helt naturlig forklaring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ikke meningen å være drittsekk eller å anklage noen, men: er du sikker på denne Sonyen ikke er "varm"? At ikke pluggen og fjernkontrollen har fulgt med synes jeg er meget rart, men det kan selvsagt ha en helt naturlig forklaring :) Desverre så koster ofte slike plugger en god slump, nettopp fordi "varme" varer har en tendens til å bli videresolgt uten. En kompis snakket om "flere hundre kr" for pluggen til en Sony HU. (hva man enn skal med noe slik) Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 jeg har desverre ikke noen ide om denne subben er "varm". jeg hadde bare håpt på noe lyd i bilen min siden jeg fikk den.. men siden det virker som jeg trenger mere en bare + og minus og remote må jeg nokk vente med det :op tusen takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg