DiNGo Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Syns det var veldig lite corvette tråder her. har ikke noen corvette selv, men ønsker meg det som neste amcar. Har hatt en trans am 6,6 liter, og savner følelsen av stort slagvolum.. Det får alle biler med 4 sylindre til å bli rett og slett for kjedelige.. Uansett om de går bedre en V8'ern eller ei.. Har hatt en BMW turbobygg med ca like kjøreegenskaper og drag som en M3.. og det gikk godt skal jeg si! Men Trans-Am'n fra 1977 jeg hadde før den var en opplevelse i seg selv, selv om den ikke gikk så godt som BMW'n. Syns nå jeg da ;) Hva synes dere om Corvette 1980-82 ? Jeg har falt pladask for denne. Noen som har en sånn eller kjørt en, som kan gi noen synspunkter? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 har selv en 68 mod.. men vet om en som har 82 som er nyere understell... og lt1 motor...rå bil det..men liker best uten ruta bak jeg da.. men er nok bedre kjøreegenskaper en i min haha.. ikke bra over 180..et helvete på vei ned..gode bremser da...skivebremser faktis... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiro Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 kjører ikke enda...... men lukter på en c5 eller viper....... hadde c6 i tankene, men må opp i en mill så jeg tror det blir forkastet.... men c5 begynner du å får tak i til en gunstig pris... ellers var jeg å tittet på en nesten ny svart c6 cab i går.... vakkert :) har også en bror som er vette fan, han har en 70mod cab... begynner å bli meget rå, meget mye er gjort spes motor..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiro Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 norgestreffet er jo her hvor jeg kommer fra i år, så det blir masse pent å se på da... kanskje noen fra bilforumet kommer også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Kjører ikke Corvette selv, men kjenner en som har en ombygd Stingray med 9,4-liter...den går fælt ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg