Gå til innhold

Kjøreteknisk kurs Våler 19.06.03

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Torsdag 19. juni holdes det kurs i avansert kjøreteknikk på Vålerbanen - Norsk Trafikksenter.

 

Dette holdes av Børre Skiaker sammen med en instruktør til.

 

- Oppmøte 1630.

- Teori 1700-1800

- Banekjøring 1800-2100

 

Maks 20 biler kan delta.

 

Det vil være anledning å ta med instruktørene i bilen, evt la dem kjøre (hvilket er ganske interessant)

 

BINDENDE påmelding skjer til MEG innen fredag 30/5 kl 1400. Det vil IKKE være anledning til å komme i etterkant.

Hvis det ikke er tilstrekkelig med påmeldte innen 30. må vi droppe hele greia.

Derfor; meld deg på med en gang! Første mann til mølla.

Alle er velkommen! (dog forbeholder jeg meg retten til ekskludere tullinger)

 

 

Pris? Rundt 750 kroner, avhengig av hvor mange som stiller opp. Ja, det er litt dyrt, men det vil være med to MEGET dyktige instruktører hele kvelden, og det vil være mer banetid enn du gidder å bruke.

 

Nå har dere muligheten til å bevise at dere ikke bare har det i kjeften med "all show - no go" hehe

 

Send meg en mail heimdal@gteiendom.no og få med navn, adresse, telefonnummer, biltype og nick på forumet.

 

Husk lydkrav og hjelm ;)

post-887-1380485134969_thumb.jpg

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig INGEN som vil være med på dette kurset?

 

Har kun en herfra som har meldt seg på :eek:

 

Kanskje det blir like stille på treffet til sommern også...?

 

Hehe, men det vil si at det bare er posers inne på forumet her da? (og folk som ikke bor på Østlandet) :op

 

5 plasser ledig. (ca 4000 hk fordelt på de 15 som er påmeldt :cool: )

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

Er det virkelig INGEN som vil være med på dette kurset?

 

Har kun en herfra som har meldt seg på :eek:

 

Kanskje det blir like stille på treffet til sommern også...?

 

Hehe, men det vil si at det bare er posers inne på forumet her da? (og folk som ikke bor på Østlandet) :op

 

5 plasser ledig. (ca 4000 hk fordelt på de 15 som er påmeldt :cool: )

 

Jeg får vite fredagen om jeg kommer.. Å det er stor sjangse for at jeg kommer :D

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, da er det spikret! :D

 

Banen er bestilt, med foreløpig sikre 15 påmeldt. Har noen prospekts som bl.a. Jan H og Espen Ø som jeg avventer svar fra. Regner derfor med at vi skal klare å fylle de 20 plassene greit.

 

Kommer til å være lite online før 2/6. Ring 41528485 hvis du vil ha en av de siste plassene.

 

Betaling av kursavgiften kroner 750,- betales inn til konto 2050.03.96971.

 

BTW: Det ventes et knippe gromme biler, men NT er sef ikke åpent for publikum denne dagen.... :D

(EVOer, 2-320 hk SXer, Integra, turboaudis, S2000 og Preza) Dog skal vi alle kjøre pent!

 

:titties:

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Her er noen bilder jeg tok på kurset:

http://www.impreza.sunndal.nu/kursvaaler/

 

Må også få med at det i mine øyner var et meget vellyket kurs.. Mye mere morro å kjøre uten sjikaner :) Litt kjipt at det ikke var tid så jeg fikk med meg instruktør ut på banen, men jeg lærte veldig mye av den dalen læll... Det vises vel litt på at jeg kjørte på 1.11.38 på Gamle (!!) Falken FK451..

 

Å til dere som ikke var der, synd for dere, dette anbefales ;)

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt du ikke fikk med deg en Jan! -men neste gang må du få med en ;)

 

Jepp, det var en kjempefin kveld hvor de fleste fikk kjørt så mye de ville. Og ja, banen er helt annerledes uten dekkstabler!

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor ikke flere blir med på dette. Var helt støl i trynet etter å ha sitti med et fett glis hele kvelden.

:D

post-887-13804851515767_thumb.jpg

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SSE

Thomas, ingen bremselys der nei?

Hehe. Veldig bra ;)

 

Simen.

 

Hehe, fin den? ;)

 

Etter å ha sitti på med deg gjennom der ca 10-15 runder skjønte (også) jeg at det går an å bremse inn i sjikanen, og ikke før. Det gikk _litt_ fortere da gitt :D

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

Det var dumt du ikke fikk med deg en Jan! -men neste gang må du få med en ;)

 

Jepp, det var en kjempefin kveld hvor de fleste fikk kjørt så mye de ville. Og ja, banen er helt annerledes uten dekkstabler!

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor ikke flere blir med på dette. Var helt støl i trynet etter å ha sitti med et fett glis hele kvelden.

:D

 

Skjønner ikke jeg heller. Kan ikke tenke meg noe bedre å bruke opp en torsdag på, så ikke noe å lure på for de som har noen feriedager til gode.

 

Rakk desverre heller ikke få med meg instruktør i bilen, men lå en 2-3 runder rett etter en som hadde med seg Skiaker. Så lyset etter det. :)

 

Var enormt mye morsommere å kjøre helt uten sjikaner. Jeg er med neste gang! Takker for initiativet. Veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår