pondus- Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Det gjelder uansett ved privatimport. Okay, my bad! Da trekker jeg tilbake den kommentaren :) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Når det gjelder privat import, hvordan er det i forhold til og få reparert eventuelle ødelagte komponenter, tenker da for egen regning? hvis jeg kjøper en forsterker som jeg betaler 2500 kr, så kan jo jeg kjøpe 2 til prisen av 1 i norge. :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Som alle vet så ligger event. reperasjoner innbakt i kjøpesummen på et produkt. En forhandler/importør er derfor ikke interessert i å reparere dette produktet hvis det ikke er kjøpt i norge. De fleste reparerer for penger så hvem som helst kan reparere dine produkter når de går filleveien. matador på dette forumet er en kløpper til å fikse slike saker! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Siden salget av høytalerene mine går tregt, så blir det ene settet satt i bilen når jeg har fått lønn. Skal lydissolere bak høytalerne først. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har sett litt på Kicker, noen som har erfaringer med dem? har tenkt på Kicker SX 900.4 for og drive høytalerne :) de er desverre dyrere enn Apine :( men 225W x4 er ikke ille :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har sett litt på Kicker, noen som har erfaringer med dem? har tenkt på Kicker SX 900.4 for og drive høytalerne :) de er desverre dyrere enn Apine :( men 225W x4 er ikke ille :wonder Tror nok du skal ta de tallene der med en stor grøtsleiv med salt:) Den er på 4x115 watt RMS, 4 ohm og 14,4 volt. Den er uansett kraftig nok til å drive de fleste coax og komponentsett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Oki, men skal jeg velge mellom Alpine MRV-F545 og Kicker 04SX900.4 hvilken forsterker gir mest for pengene? :wonder Kicker forsterkeren koster ca 4000,- mens Alpine koster 2300. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg