Predator Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Jeg reiser innover i dag lurte påom noen hadde hørt om noen verstinger??;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Dahlbäck skal komme i hvertfall. Holder for meg :D :D :D Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 MED? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Det ville han ikke si, han sa bare han kom for å kjøre. Håper på a4en men trur nok det blir golfen Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 ja det er jo godkjent. :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by swidish vr6 Det ville han ikke si, han sa bare han kom for å kjøre. Håper på a4en men trur nok det blir golfen Er han ferdig med den a4`n allerede ??? :rolleyes: Håper det kommer no verstinger og noen som liker og satse =) Ser jo ut som det blir allright sladdeføre for å si det sånn =) Morro når OPC gutta kommer utpå med kadetter og asconar =) Gleder meg hvertfall !! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Lethal Er han ferdig med den a4`n allerede ??? :rolleyes: Håper det kommer no verstinger og noen som liker og satse =) Ser jo ut som det blir allright sladdeføre for å si det sånn =) Morro når OPC gutta kommer utpå med kadetter og asconar =) Gleder meg hvertfall !! Han ville ikke si noe om a4, så jeg vet ikke, men det er jo lov å håpe. Den blir sikkert rimelig syk... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Grønne 240n kommer.... S2 EVO kommer... 500hk gammel supra kommer... (kanskje) De jeg vet om iallfall... Kommer dahlback eller er det bare løse rykter?? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Dahlbäck kommer, fikk mail av han som sa han skulle Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 ååååå.. det blir rått. Mange som sier mye dritt om den bilen men faen den er rå. aldri sett den live! blir gromt :D :D :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 En av follo-gutta stiller med heftig bygge også, årets jomfrutur blir på banen :) Vi drar oppover i natt.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Gleder meg som en liten unge. Håper det er mange SYKE nye prosjekter. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg