bache Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Ja da er det bestemt, bilen skal hel lakeres, men når jeg først skal gjøre det så lurer jeg litt på å prøve noe nytt, :rolleyes: noen som har no forslag til ha som hadde sett bra ut på en audi 80 avant? tar imot alle forslag med takk :biker bilde av bilen http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3718 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Bilen har jo en grei farge. Hva med motivlakk? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 du har bestemt deg for å hellakkere men aner ikke farge selv? :knob: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 du har bestemt deg for å hellakkere men aner ikke farge selv? :knob: skal hel lakeres fordi bilen er litt ripete også skal det på rs2 fanger og speil osv skal også lakeres, fargen som er på nå er helt grei den, men tenkte siden jeg først skal hel lakere så kanskje det hadde vært morsomt å prøvd noe nytt :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 min mening er at de bilene er penest i svart.. men kan jo lage en egen farge da.. ha oppi en hel del med kanskje lilla eller blå pærlemor. eller kanskje begge deler. så du får et skjær med den fargen i lakken.. det er jo veldig pent da.. og kanskje litt grov metallic.. er jo mest mojjo og lage sin egen lakk da.. ingen som kan komme og herme 100 % da. ehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 min mening er at de bilene er penest i svart.. men kan jo lage en egen farge da.. ha oppi en hel del med kanskje lilla eller blå pærlemor. eller kanskje begge deler. så du får et skjær med den fargen i lakken.. det er jo veldig pent da.. og kanskje litt grov metallic.. er jo mest mojjo og lage sin egen lakk da.. ingen som kan komme og herme 100 % da. ehe.. ja har vært inne på en dyp svart farge med litt lilla i seg cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 det er veldig pent..;) har jobbet litt som lakkerer, og det er masse kule farger man kan lage.. har masse lakk her som jeg skal lakekre bmwèn min i.. og det er 4 liter med pærlemor og 6 dl med rosa og 4 med mørk lilla.. og en halvliter med grov metallic.. blir utrolig kul farge.. skifter til en del forkjellige farger kan man si.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 knall gul med svarte striper og svarte pulverlakkerte felger Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 det er veldig pent..;) har jobbet litt som lakkerer, og det er masse kule farger man kan lage.. har masse lakk her som jeg skal lakekre bmwèn min i.. og det er 4 liter med pærlemor og 6 dl med rosa og 4 med mørk lilla.. og en halvliter med grov metallic.. blir utrolig kul farge.. skifter til en del forkjellige farger kan man si.. hehe.. hørtes kjempemessig ut :partyon hvor mye koster det får pærlemor lakken ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 knall gul med svarte striper og svarte pulverlakkerte felger Ja det hadde jo vært "KNALL" :D hehe, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 lakken er jo så klart veldig dyr.. alt for dyr.. men vist man kjenner noen så er det litt bedre da.;) for dem liker gjerne og lage og mixse litt... jeg hørte på pris på den ene lilla pærlemoren jeg har i, for jeg trenger en liter til, og dem skulle ha 700 kr literen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 lakken er jo så klart veldig dyr.. alt for dyr.. men vist man kjenner noen så er det litt bedre da.;) for dem liker gjerne og lage og mixse litt... jeg hørte på pris på den ene lilla pærlemoren jeg har i, for jeg trenger en liter til, og dem skulle ha 700 kr literen.. ja det koster alltid å vær kar :) hvor mange liter det det som skal for hel lakering a, å hvor stort blandingsforhold må du regne med vart kontra lilla for å få en kul effekt? regner med at det blir "mange" lag klarlakk også for å få skikkelig dybde i lakken :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 det som jeg bruker er PPG maling.. 4 liter burde holde i massevis... siden det skal blandes ut 50/05 med tynner... Hmm, er ikke helt sikker jeg... det må jo bare prøves ut egentlig.. men ca..Hmm.. hadde vel kanskje begynt med 2 liter med svart, 1,7 med pærlemor og 3 dl med metallic.. er vanskelig og si.. det ser man etterhvert man blander lakken.. Ppg har i hvertfall noen utrolige kule reine pærlemor farger, i blå og lilla.. dem har også andre. men dette er reine blandefarger.. jeg blandet alltid i en liten plast kopp jeg.. så det kanskje ble en kvart dl.. og så hvordan det ble.. for da finner du ut hvor mye du må blande for og få den effekten du vill ha.. bare begynne med 20 gramm svart, 17 gramm lilla, og 3gram metallic... så ser du ca hvordan det bill bli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 det som jeg bruker er PPG maling.. 4 liter burde holde i massevis... siden det skal blandes ut 50/05 med tynner... Hmm, er ikke helt sikker jeg... det må jo bare prøves ut egentlig.. men ca..Hmm.. hadde vel kanskje begynt med 2 liter med svart, 1,7 med pærlemor og 3 dl med metallic.. er vanskelig og si.. det ser man etterhvert man blander lakken.. Ppg har i hvertfall noen utrolige kule reine pærlemor farger, i blå og lilla.. dem har også andre. men dette er reine blandefarger.. jeg blandet alltid i en liten plast kopp jeg.. så det kanskje ble en kvart dl.. og så hvordan det ble.. for da finner du ut hvor mye du må blande for og få den effekten du vill ha.. bare begynne med 20 gramm svart, 17 gramm lilla, og 3gram metallic... så ser du ca hvordan det bill bli.. ok,, takk takk :pray nyttig innfo!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Candy-rød? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg