acoupe Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 ikke for å stjele tråden, men jeg har også problemer med ladingen på bilen min. Det kommer en krasle lyd fra dynamoen (skulle tro det var ei klinkekule løs inni den ) som er der hele tiden om jeg ikke sprayer reima med reimspray. Noen ganger når jeg kjører hender det at voltmeter går fra 14 og ned til rundt 12, og bilen begynner å gå som en dass..men så plutselig fyker den opp til der den skal være. Hadde dette problemet på en annen dynamo og, men da kjøpte jeg en brukt fra høggern som er den som sitter på nå, men så har samme problemet da oppstått. er en 90amp dynamo med helt ny regulator/børster på 14,5. Noen som kan tenke seg hva som er feil? kan det være lageret? Dette har jo ingen ting med golf å gjøre, men dynamo er dynamo..er ikke så stor forskjell på golf og corrado når det gjelder det ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 jeg hadde samme problemer byttet spenningsregulator og nå virker alt =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kikk her dere, noen tips kanskje... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spookie Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Byttet spenningsregulatoren og alt er i orden igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg