cokeloop Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 prøvd å fått den godkjent da, så hadde jeg vært ganske intresert i å bytte.. er ikke helt sikker på hva bilen din er verdt eksakt hvis man hadde trengt noe mellomlegg en av veiene, men =) når blir du 18 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 344 dager til.. ;) hm.. er ett par som er intrisert i å kjøpe for 27.000 da! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 27000,- er litt overprisa kanskje? :p hadde det vært Gti hadde jeg kanskje skjønt det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 neida.. har ikke løst og selge ser du.. men får jeg det.. blir den solgt! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 okei.. vel, du får hyle ut om du har lyst på en 240' da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Reset: PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 cokeloop: den er grei.. får se om jeg får solgt den først!:p Jeanett: du og;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 sport? har jo ingenting med gti å gjøre.. bør egentlig ligge i prisklassa til CL... (samme greia.. bare mindre utstyr) utrykkte meg kanskje litt feil.. han var interessert i enten 1.8 sport eller en gti! det jeg mente var at 1.8 sport er nok i lavere prisklasse enn gti! Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ingen andre i trøndelagsområdet som kjenner noen eller vet av noen med 2'er, som kunne tenke seg overgang til bakhjulstrekker da?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg