sk1rty Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hei, Jeg har akkurat kjøpt meg en Vectra A 94 mod. Så skal jeg skifte ute sideblinkerne. Så kom jeg over disse på maxam-tuning: Link til sideblinkerne Så jeg lurer rett og slett på om disse passer til Vectra A? Noen som har bilder av en Vectra med slike sideblinkere? Mvh Arne Nøstvik Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 De passer ikke rett over. hullet på astra er bredere, det på vectra er nesten rundt. Men du får helt like på bilextra som bare limes fast. Eller du kan skjære bort festene på baksiden. Uansett ser de tusen ganger bedre ut enn vectra sine blinklys. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Har Astra G blinklys på min.. Har riktignok ikke satt de på selv, men er nok som han over meg sier.. Å modifisere festet/hullet litt.. Blir mye bedre enn det stygge orginale.. Her er bilde av min, Litt langt i fra men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Okei, Ser bra ut :) Skal se hva som lar seg gjøre. Mvh Arne Nøstvik Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg