cossiehovland Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hei hei, nå er d sånn at bilen til min mor lager en ulyd, den kommer når du holder full sving, så jeg lurer på om det kan være noe med servoen? dette gjelder en A6 2.6 96mod. Siter Kjører rundt i en audi 100/A6 2.6 V6Avant :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bzzzt Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hei hei, nå er d sånn at bilen til min mor lager en ulyd, den kommer når du holder full sving, så jeg lurer på om det kan være noe med servoen? dette gjelder en A6 2.6 96mod. Tror det er vanlig med en nokså lav lyd ved fullt rattutslag. Husker Top Gear testet en Peugeot (Pininfarina-varianten, husker ikke modellen), og da klaget de over det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiehovland Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 helte på servo olje, var helt tomt, så lyden er vekke nå.. ble bare verre å verre me tiden, men nå er det ikke noen som helst ulyd Siter Kjører rundt i en audi 100/A6 2.6 V6Avant :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lb9td Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 ja hadde samme på min bil. men lyden kom tilbake og da var den den j...a servotannstangen. som møller skulle ha 20+ for å bytte. ha ha. tror dere jeg kjøpte stangen selv og fikk et annet verksted til å gjøre det? JA. kun 11.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg