Gå til innhold

Audi A3 1,6 8L

Ranger emnet


hanskbe

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som kan hjelpe meg med litt forklaringer på saker og ting.

1)

Har en A3 -98 2dr som jeg ønsker å fylle de tomme hullene til høytalerne ved baksetet med litt lyd. Kan man bare dra ut gitteret, eller må man ta av "dørtrekket" som sitter der for å komme til?

 

2)

Er det mulig å ettermontere midtarmlene i bilen?

 

3)

Hvordan i alle dager får jeg av girkulen?

 

TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1)

 

Tror du må ta av trekket ja.. Sitter bare i klips.. Så er bare å "røske" av.. Sånn jeg gjordet det værtfall

 

2)

 

Tro det skal være mulig å ettermontere midtarmlene.. Har sett det stått til salgs noen steder værtfall. F.eks NBS (tror jeg)

 

3)

 

Lurer på det selv.. Skal bytte til S-line kula :D

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

 

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde meg på girkula her om dagen... Møller sa at den skulle bare skrues av, men det stemte ikke akkurat. Tok i og reiv av selve gummien på kula.

 

Som jeg så det må du vrenge opp med skinnet, og midt på stammen er det en metallklips.. Denne tror jeg må løsnes for å ta av girkula. Den satt godt for å si det slik. Jeg bytta skinnet uten å ta av kula.

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du MÅ ta av dørtrekket:). Steg 1: Ta en skrutrekker e.l og dytt i kanten på døråpningen bak gummilista rundt døra. trekk hele plata utover mot deg, når alle klipsene er løse legger du NED sete ryggen og drar den ut i bak kant ved vinduet. Ikke knekk noen klips, det er balle å feste igjen:)

Det er bare isolasjon bak der, og jeg ville IKKE prøvd å ta av gitteret, det fikk jeg erfare:)

 

2. Midtarmlene får du lett kjøpt og lett montert:)

 

3. Sitter i klips:)

Steinar Bjerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår