hanskbe Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hei Noen som kan hjelpe meg med litt forklaringer på saker og ting. 1) Har en A3 -98 2dr som jeg ønsker å fylle de tomme hullene til høytalerne ved baksetet med litt lyd. Kan man bare dra ut gitteret, eller må man ta av "dørtrekket" som sitter der for å komme til? 2) Er det mulig å ettermontere midtarmlene i bilen? 3) Hvordan i alle dager får jeg av girkulen? TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 1) Tror du må ta av trekket ja.. Sitter bare i klips.. Så er bare å "røske" av.. Sånn jeg gjordet det værtfall 2) Tro det skal være mulig å ettermontere midtarmlene.. Har sett det stått til salgs noen steder værtfall. F.eks NBS (tror jeg) 3) Lurer på det selv.. Skal bytte til S-line kula :D Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskbe Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Takk for svar! happyhappy S-line er et bra ord... Vet du om det ligger ferdige ledninger til høytalerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ikke ta i for mye når du river av den greia bak der.. hos meg var det ett par skruer også ! midt armlene får du kjøpt hos møller og gir kula veit jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 prøvde meg på girkula her om dagen... Møller sa at den skulle bare skrues av, men det stemte ikke akkurat. Tok i og reiv av selve gummien på kula. Som jeg så det må du vrenge opp med skinnet, og midt på stammen er det en metallklips.. Denne tror jeg må løsnes for å ta av girkula. Den satt godt for å si det slik. Jeg bytta skinnet uten å ta av kula. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har ikke peil om det lå ferdig ledinger der.. Kjøpte bilen med høytalere bak også.. Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0^ Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 1. Du MÅ ta av dørtrekket:). Steg 1: Ta en skrutrekker e.l og dytt i kanten på døråpningen bak gummilista rundt døra. trekk hele plata utover mot deg, når alle klipsene er løse legger du NED sete ryggen og drar den ut i bak kant ved vinduet. Ikke knekk noen klips, det er balle å feste igjen:) Det er bare isolasjon bak der, og jeg ville IKKE prøvd å ta av gitteret, det fikk jeg erfare:) 2. Midtarmlene får du lett kjøpt og lett montert:) 3. Sitter i klips:) Siter Steinar Bjerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskbe Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Takk for bra svar! Berner leverer noe som heter POWERFIX. Dette er en tube som kan "erstatte" klipps.... Den girkula har jeg fortsatt litt trøbbel med... Vant ut at det var en plastring under girknotten, men den er ikke lenger blandt oss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg