kapissj Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Nei tror faktisk 240 med thorsov vinge er unntaket som bekrefter regelen! hehehe=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Fy f som det skulle sny i dag da! Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Det er sikkert å visst! Etter hva jeg har sett henger folk på esso kongsberg hvertfall. Ellers er det ikke såå langt til rånemekka - Notodden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ja vet, har begynt å forstått rånestripa nå jeg :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Så deg i helga! Var en tur oppe på fredag...lå etter deg forbi kinoen og litt nedover. Tura rundt i sølvgrå celica. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ah, ja, stemmer det ja :) fet celica:) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 zi0n, du som stod uttafor rimi på bekern i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 var nok ikke det gitt...bor i Drammen :) Dessuten tilhører celicaen en kamerat, kjører seat leon selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Så deg i byen igjen nå ista! Deilig bil :rolleyes: Men hvorfor flytta du til kongsberg egentlig? ;P Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hmm, lei nord norge. hehe. Mye snø og dritt, alt ble bare tøv. Og foreldrene mine bor her, så flytta til de. billig som faen ;) Synes folk skal komme å råne i dag jeg.:p Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hehe ok, er jo endel snø her nå også da men :b Og bilen min prøvde jeg å grave fram ista, og det var ikke akkurat plagsomt vellykka =\ Er nok noen mnd til den kommer på veien enda gitt, men når den kommer på veien, så ser du meg nok daglig :driving Btw, gjett hva det lukta når jeg fikk rivi opp presenningen litt? Først en god wonderbaum lukt, men så en litt rar slags mugg lukt :oohh Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Mye snø her? kan ikke sammenlignes.. hehe. Uffda, mugg? Lukta litt på ting laget av stoff? sjekk setene, trekkene innenfor dørene osv Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hehe nei kan tenke meg at det er mere i NordNorge men..! Ja men problemet er at jeg ikke får opp døra, for låsen har frysi seg helt fast.. Men kjente bare en sånn rar lukt fra utside, men trenger ikke nøvendigvis være mugg da.. Lukta hvertfall innesperra :wonder Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er nok innesperra lukt om du har hatt presenning over bilen, og masse snø over der igjen. hehe. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_jonas Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Det er mye mere liv rundt i notodden-kongsberg- drammen om sommeren da.. Flere biler å folk kommer seg ut:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg