Ole-H Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Når jeg kjørte hjem i kveld kom det en veldig pipelyd som høres godt inne og utenfor bilen. Lyden kommer når tenningen er på og når bilen går. Er vel ikke så mye annet enn bensinpumpen som går på siste vers, eller? Er det mye jobb og bytte? Hvordan? Og hvordan vet jeg åssen bensinpumpe jeg skal ha? Det er jo orginalt en 86 1,6 cl, men nå sitter det en 90 mod gti 8v. Er det muligheter for at det er den orginale bensinpumpen til 1,6 liter`n som sitter i nå? Takker for alle svar :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Den org 1,6 litern har ikke bensinpumpe bak??? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Den org 1,6 litern har ikke bensinpumpe bak??? Jeg aner ikke. Har ikke no peiling på det i det hele tatt... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Om den er ombygget til GTI som han skriver, bør det vel sitte bensinpumpe bak for at det skal fungere. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 på 1,6 er det vakumpumpe på motor.. ingen bak.. på gti sitter det en i tank og en under bilen.. hvis det er sik "summeliyd" ? er det nok pumpa under bilen.. som enten tar kvelden.. ellers kan det rett og slett være lite bensin på tanken.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 på 1,6 er det vakumpumpe på motor.. ingen bak.. på gti sitter det en i tank og en under bilen.. hvis det er sik "summeliyd" ? er det nok pumpa under bilen.. som enten tar kvelden.. ellers kan det rett og slett være lite bensin på tanken.. Jeg har en pen summelyd av pumpa på golfen min 8v 1.8... den har bestandig vært slik,,, så er det en summelys så er alt i orden ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Svarte vel egentlig bare på spørsmålet hans - det er ikke den org pumpa fra 1.6 en da den ikke har pumpe bak. Er jo ikke verrre en å gå bak på høyre side å bøye deg ned å se/høre om det er den pumpa ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ... ellers kan det rett og slett være lite bensin på tanken.. Jeg har faktisk liten bensin på tanken nå. Så skal prøve å fylle nå og se om det blir borte. Den pumpa "under" bilen, hvor dyr er den ca. ? Har sett på bensin pumper på mekonomen, men det er jo over 3000,- kroner... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Tanka bilen nå, og da ble lyden borte :D Må vel ha vært ganske lite på tanken da... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fyll opp litt tidligere neste gang - så slipper du å ta livet av den stakkars pumpa... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg