Gromit Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Enklere sagt enn gjort :cocain: Det hender hormonene slår inn når folk setter seg bak rattet/styret:P Enda en god grunn til at snuten skal plukke lappen. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Så de sto å målte v/ AutoPassen inn mot sentrum v/Danmarksplass. Veldig mange bare gir på etter Danmarksplass mot sentrum, er lett å miste lappen i 50 sonen :) Er ikke så rart, utrolig vanskelig å la nålen ligge på 50 der, er jo flere felt i samme retning. Har fått det for meg at de står ofte der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Purken er litt for ivrig med laseren for tiden. Tørre veier fjerner visst noen sperrer i hjernen på folk :D Jeg bor på Askøy og hver eneste dag ligger jeg bak en bil som ligger 10 km/h under fartsgrensen. Er jo like ulovlig å ligge under som over, så vi får begynne med en underskrifts kampanje om at purken skal begynne å ta de som kjører for sakte. Ringer snart Taliban og ber de sende noen selvmordsbombere til stortinget... Jeg betaler fly billetten.. enveis :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Purken er litt for ivrig med laseren for tiden. Tørre veier fjerner visst noen sperrer i hjernen på folk :D Jeg bor på Askøy og hver eneste dag ligger jeg bak en bil som ligger 10 km/h under fartsgrensen. Er jo like ulovlig å ligge under som over, så vi får begynne med en underskrifts kampanje om at purken skal begynne å ta de som kjører for sakte. Ringer snart Taliban og ber de sende noen selvmordsbombere til stortinget... Jeg betaler fly billetten.. enveis :D Jeg kan være med å spleise happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Har aldri sett dem ha kontroll på Sotra faktisk. Ikke det at jeg er der så altfor ofte, men likevel. Har hytte på Øygarden, så blir jo endel turer oppover der av og til, og mange strekninger der er jo perfekt for grisekjøring. Det verste var at jeg og noen kamerater stod parkert på Uno X for å glo litt på de blå der de hadde kontroll (litt av et liv vi har), da stod vi 4 biler; En original Merce (jeg i min far sin for en gangs skyld), en lett stylet BMW, en splitter ny Passat, og en litt eldre Toyota Carina. Plutselig kom ene purken bort til han i BMWen, bad om å få se førerkort og vognkort, sjekket at dekkene ikke var slitte, også gikk han tilbake igjen. Var kun BMWen han sjekket. Helt utrolig. Snakker om fordommer. :popcorn De står der hvor du minst venter de. Ut i mot øygarden har jeg ikke kjørt så mye før men mener at de ikke er så ofte der. Men de er der og. avogtil virker det som om det er det eneste de gjør på her ute. Tar billister. Hvis noen vet hvor foldnes er, og den rette strekningen rett etter kirken er, så kan jeg skrive under på at de har stått der. Hvem kunne da tro det klokken 1 på en søndag. Halvt år uten knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg