SilAz Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jeg lurer på om dere vet hvor jeg kan kjøpe motor til en RX7 1992mod? Har lyst på nettsider og pris angående en slik motor Mvh Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 japan er vell stikkordet. Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilAz Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jo, det har jeg funnet ut ;P men å finne sider på nett der de selger motorne er litt mer tricky.. Derfor lurte jeg på om noen her kunne bare slenge ut et par sider de vet er gode :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hehe eg kan forhandle motorer fra japan men er faktisk like billig og egentli kjøpe en hel bil. Foresten så vet eg aukra selger komplett motorer billig. Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilAz Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Du mener det er billigere og kjøpe en hel rx7 istede for bare motorn? Hva er pris på en slik deal da, hvis du har en i hodet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 '92 mod sier du.. mener du da FC eller FD da begge var i produksjon i '92. Her er en link til en person som skaffer mye bra motorer, og ser ut som de har meget bra service også. http://www.nopistons.com/forums/index.php?showtopic=44149 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilAz Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 FD... Den siden der var svært kjekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Hei hvis du vill ha motorer så kan jeg skaffe. Vill du ha helt ny motor eller vill du ha en brukt en? Og hva trenger du? Trenger du hele motoren med ledningsnett eller bare short blocka? Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordProbe91GT Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Hei hvis du vill ha motorer så kan jeg skaffe. Vill du ha helt ny motor eller vill du ha en brukt en? Og hva trenger du? Trenger du hele motoren med ledningsnett eller bare short blocka? Hei, Kan du skaffe helt ny Mazda RX7 Motor FD? 0.o :)Eller en som er gått kort ? Med Ledningsnett? Siter "...and on top of all that, it's the first Ford that I can remember which looks good enough to snap knicker elastic at 50 paces" Its the Ford probe! * Jeremy Clarkson * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg