gjerdeanders Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Muligt at eg er helt brød damndamn men eg mangler da begge blinklysne på framskjermene på min opel kadett, så det bare er hull rett inn. det ser ganske stygt ut. lurer på om det er påbudt med de blinklysne? visst ikkje kommer eg bar til å tette de. MVH Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Muligt at eg er helt brød damndamn men eg mangler da begge blinklysne på framskjermene på min opel kadett, så det bare er hull rett inn. det ser ganske stygt ut. lurer på om det er påbudt med de blinklysne? visst ikkje kommer eg bar til å tette de. MVH Tror det er slik i de fleste tilfeller at en orginal del/lys på en bil er påbudt å ha på om ikke annet er spesiellt godkjent... Altså en Tford er sikkert godkjent uten, men ikke en såpass ny bil som kadett om den har det opprinnelig fra fabrikk. Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Tror det er slik i de fleste tilfeller at en orginal del/lys på en bil er påbudt å ha på om ikke annet er spesiellt godkjent...Altså en Tford er sikkert godkjent uten, men ikke en såpass ny bil som kadett om den har det opprinnelig fra fabrikk. Oki, takk for svar :) *Springe til Blomdalen Opel høgg :p* Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 de lysene som sitter på bilen fra fabrikk ska være der, vis ikke spesiell godkjenning! etter det jeg har hørt! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Alle biler etter ca 1972 er det påbudt med side blinklys, fikk jeg beskjed om på visning av en 73 mod 142 uten de blinklysa. Det hjalp ikke om blinklyset forran gikk rundt hjørnet, så jeg endte op med en mangel lapp da. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 oki.. det er vel ikkje vanskeligt å fikse de blinklysne då? kor mye koster de? MVH Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Får slike i fra 25,- og oppover til noen hundre lapper på bilextra alt avhengi åssen utseende du skal ha. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 alle biler skal ha sideblinklys, du får mangellapp på det vis du ikke har det. importerer du en bil og det ikke er blinklys på siden får du ikke skilt før det er ordna. (snakker av erfaring). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 alle Norske biler skal ha side blink, men er bilen godkjent i utlandet f.eks USA kan denne kjøres i norge uten disse sideblink lys.. men alle orginal lykter skal være på bil og virke..eneste lys som er "lovlig" å fjerne er front tåkelys. Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg