Gr0mSmUrF Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 bare to uker igjen nå.. *grøss* mye å gjøre på kort tid.. blir lite fritid fremover skjønner jeg! håper jeg får tid til å gjøre klar bilen og da.. må jo polere og pynte litt før treffet! hehe.. Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 2 uker med mye stress og lite fritid.. Men jeg trur det blir bra jeg.!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 noen som vet om gatebilcrewet kommer? husker sist de dukket opp på autofil gardermoenraceway arrangerte kolonne og greier så drar de etter 1 time!!! latterlig!!!! kommer det til steder bare for å vise at de er best til å ha treff??? GATEBIL = SHOW OFF :deng Siter livet er ikke fett før du ligger bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg har ikke hørt noe,jeg vet bare at Max Power kommer.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 da er firmaer invitert! så får vi bare håpe at alle dukker opp! Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg kommer regner jeg med ;) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ill be there. :D nylakkert bil vøtt yeah Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er litt jobb å bla gjennom hele denne tråden, så: Nøyaktig hva er det som skjer på dette treffet, og når starter det osv osv, og veibeskrivelse/ sted, hva koster det evt... Er det et streetmeet i den forstand at det er mest ungdommer, og at det kan bli børning ol...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er litt jobb å bla gjennom hele denne tråden, så:Nøyaktig hva er det som skjer på dette treffet, og når starter det osv osv, og veibeskrivelse/ sted, hva koster det evt... Er det et streetmeet i den forstand at det er mest ungdommer, og at det kan bli børning ol...? info finner du på http://www.kongsberg-streetracers.com vi tillater ikke burning i år, men skal prøve å få til dette på lovlig vis ved senere treff. vi antar mest unge vil dukke opp, men her er det åpent for alle! Vi ønsker å tiltrekke alle typer biler, amcars, gatebiler, rånebiler, gromme standardbiler, osv, osv. håper du tar turen! Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nullnalen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Dette blir en stram helg, Rånetreff i larvik (Nordbyen) fredag. Streetshow.no i Skien lørdag og søndag. Og treff i kongsberg på søndag....Sist men ikke minst eksamen til onsdag....ÆSJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gr0mSmUrF Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 det hørtes ut som ei ganske kul helg spør du meg! hehe.. slitsom, men kul! Siter http://www.kbg-gatebil.com Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro Seat Leon TDi(solgt) Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ser det er god plass! Kommer nok en gjeng fra VW Audi Club Norwegen Telemark innom :) Dette lar seg vel ordne ?!? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ser det er god plass! Kommer nok en gjeng fra VW Audi Club Norwegen Telemark innom :) Dette lar seg vel ordne ?!? Bare å ta med seg så mange du får med. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 vært fett å blitt ferdig i tide med bilen! ekke så lange turn detta!:p Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 noen som vet om gatebilcrewet kommer? husker sist de dukket opp på autofil gardermoenraceway arrangerte kolonne og greier så drar de etter 1 time!!! latterlig!!!! kommer det til steder bare for å vise at de er best til å ha treff??? GATEBIL = SHOW OFF :deng Kan vel hende det ikke var mest trøkk på Garedermoen den dagen gitt..... Hadde vel større forventinger, og hele dagen var satt av. Men, en stor del av Gatebil-crewet bor jo i Kongsberg, men vi kan jo la vær å komme hvis det ødelegger dagen din.:driving Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg