Gå til innhold

Streetmeet Kongsberg 2006

Ranger emnet


knsmurfen

Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var skikkelig fin den cab'en din!

Takker. Er sikker på at jeg har sett han rune fyr'n etter eller annet sted før as.

 

Er ikke ferdig med den, har vel egentlig bare begynt, hehe

Nød løsninga med å komme seg dit funka fint helt til jeg var halv veis hjemme igjen. Fant ut at eg bare måtte dra på litt :driving

 

Etter det var det bare å puttre i litt over 1000rpm resten av veien, er fint at jeg holder 85km/t i 4gir. :well

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp..det var det.

Og vinner`n ble:

Nissan Skyline GTR

Etter min mening så var det en verdig vinner,men det var MANGE biler der som kunne ha vinni den prisen.det er helt klart.for når jeg så den ene grombilen etter den andre kom smygene inn på plassen da reiste håra seg på ryggen..da fant jeg ut at dette var verdt all slite som vi har hatt før treffet..

At vi greide å få igang vaskeshowet,som vi tre dager før treffet hadde kun ei som ville,også endte det med fire flotte og sporty jenter som stilte opp.det syns jeg var kjempe bra.Forresten,hvordan går det med øya dine Gromsmurf,du fikk jo en real dusj av disse jentene under vaskeshowet du...

hehe.Jeg skal ikke si noe jeg,for jeg angrer som pesten at jeg stilte opp i jerrykanneløpet..Er ordentlig støl idag..hehe..Synd at jeg tapte da,også bare 2 hundredeler!!!!hmf..

Til slutt så vil jeg takke alle som kom på treffet vårt,alle firmaene som kom med stand,og helt til slutt,alle medlemmene i klubben som gjorde en kjempe innsats for å få dette til.Også, ønsker jeg/vi i Kongsberg Gatebilklubb alle hjertelig velkommen neste år til: Streetmeet Kongsberg 2007.

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer litt kritikk fra meg. Treffet i seg selv var bra, og greit program. Det som irriterte meg, var hvordan dere plasserte bilene. Å stå parkert som om dere venter på ferja blir litt kjedelig. Dere så kanskje hvordan vi i VW Audi Club sto? Litt skrå, slik at det er lettere for folket å se på bilene fra alle sider. ikke bare bak og frem, slik som resten av bilene sto.. Kanskje organisere det litt bedre til 07 treffet. og så kanskje jeg da dukker opp!

Sa ifra til div vakter som kom å masa på oss om å flytte på bilene 3 ganger, for at parkeringa helt sikkert kom til å bli full.. Sa til dem at plasseringa av biler ser skikkelig kjedelig ut. Håper dere som driver med det skjønner hva jeg mener. Dette jeg sier er kun for å hjelpe dere til et neste treff!

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar imot alt det vi kan få av kritikk,så prøver vi å gjøre det annerledes neste år..dette er første gang vi har et så stort treff,derfor må vi prøve oss frem..

Og husk det.Det er ingen som er profesjonelle når dem arrangerer treff for første gangen...alle må prøve seg frem slik at det kan bli et bra treff..For dette er noe vi i Kongsberg Gatebilklubb kommer til satse på.Å arrangere et streetmeet i juni..

Ang. plasseringa av bilene i år..

Vi visste ikke hvor mye biler som,derfor plasserte vi det sånn..

Men som jeg skriver litt høyere opp her..Det er første gang vi gjør det her..Så kritikken tar vi som tips til hva vi kan gjøre annerledes neste år..

Vi er også glade for at omtrent alle oppførte seg bra....og det er positivt.

Så vi venter i spenning på å høre om vi kan bruke plassen neste år også..For dette er et genialt sted å arrangere treff..

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår