Lili Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har oppgradert min A4. Tar gjerne mot negative og positive kommentarer til bilen. Har planer om 20" til sommer`n. Hvis det er noen som har noen forslag så taes de gjerne imot :) Bildene er før og etter oppussing... Det som er gjort: - Hellakkering - Ny Front - Ny Eksos - 18" Vinterhjul Har Planer om: - Sideskjørt - Ny Bakfanger - M3 list på bakluke (Hvis det går an) - 20" Sommerhjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Very nice! :D /me vil ha Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo83 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Du må se til å få senka bilen din mere til 17`d mai Petter chicken :D hehe Likte bakenden din godt med to potter..... Håper å få ferdig cab`n til 17 mai jeg i første omgang jeg ihvertfall.. Keep up the good work Mvh Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Rækne me at du fårfærdi caben e.E da itj nå my som står ijænn på den eller no da sikkert:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphezis Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jævli fet bil må jeg si... en av de feteste Limo'ene jeg har sett... Hvilken motor som står i den der da? ;) Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jævli fet bil må jeg si... en av de feteste Limo'ene jeg har sett... Hvilken motor som står i den der da? ;) 1,9 TDi i følge profilen hans :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 1,9 TDI pumpedyse. 100 hk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphezis Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hmm... mener jeg har sett denne bilen en plass. Litt etter Støren eller noe. :P Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 feit bil. en av dem peneste 8e jeg har sett. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hmm... mener jeg har sett denne bilen en plass. Litt etter Støren eller noe. :P Kan stæm at du har sjett bil`n dær ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Krafti fiiiiin bil!!!! Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo83 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Rækne me at du fårfærdi caben e.E da itj nå my som står ijænn på den eller no da sikkert:)? Ska hellakkers, fjerne litt dritt sånn som antenne,blink å div. Justerbart skal på så, har litt igjen for å si det sånn... :well Driv på med litt flere prosjekt å, så tiden går fort:D Men ska nok bli ferdig, I HOPE happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg