paarsand Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Hei og hopp.. Drev å holdt litt på med golfen ista, da jeg brått så en føler som går ned i toppen ved pluggene. Denne burde orginalt ha en ledning tilkoblet, noe den har på bildet her. Bildet er liksom et halvt år gammelt, fra da jeg fikk bilen.. så det ser noe penere og slikt ut der nå, men nå er den største forskjellen at jeg ikke finner den blå ledningen? :O Kan noen fortelle meg hva denne føleren faktisk gjør? Er det oljetrykk? Oljetemp? Noe annet festlig jeg ikke vet hva er? Bildet er noe labert, og gammelt.. Men det spiller vel ingen rolle. Ser hvilken føler det er snakk om uansett tror jeg. Den er forresten skrudd ned i toppen kun kontakten som synes på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hmm, den var merkelig, mulig noe jording til tomgangsregulator...? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paarsand Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 For å ha sagt det med en gang så er dette en 1.1 liters sak.. så det ikke er noen tvil. Tomgangsregulator? :O Eneste form for tomgangsreguleringa jeg har på denne bilen er vel i form av vakum i en eller annen forbindelse til forgassern? Om jeg ikke er helt på jordet. Altså, det du egentlig ser på bildet der er pluggen til føleren.. som er skrudd inn i toppen. Og siden det eneste som befinner seg i toppen er ventiler, en kam, og en liten dæsj olje har vel ikke denne noe med tomgang å gjøre? Det som er noe rart, det er at jeg har jo en oljelampe i dashen.. denne går jo på trykket. Og ser ut til å fungere som den skal (Dvs å ikke lyse, men å blinke når tenninga står på, og slukke når den starter) Og oljetemp er det vel ikke på denne bilen? som forsåvidt ikke akkurat er stappet med høyteknologisk elektronikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg