pablito Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hei. har tenkt å kjøpe meg infinity reference split komponent kit. men vet egentlig lite om det. skal kobles rett i spilleren. vet at det vil passe i bilen. Er dette bra? eller er det andre som er bedre i prisklassen? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Nå kommer du nok til å få en drøss med andre tilbud, i alle prisklasser. :) Før forvirringen starter, vil jeg si at jeg har hørt mye bra om Reference-settene, så om du får en god pris, så gi gass. Skal du dra det rett fra spilleren er det uansett bortkastet med dyrere høyttalere enn dette! :) PS: Infinity er grisedyrt hos bilradiospesialisten.no, om det var der du tenkte å bestille... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pablito Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 takker boomboxx. tror nok det blir noe sånt ja. har sett dem på bilradiospesialisten, og snakket med en der, han anbefalte egenrlig noen polk db6750, men jeg syns det ble for dyrt i og med at jeg skal ha rett fra spilleren. men det blir vel god og behagelig lyd med infinity, gjerne litte granne bass også? hehe, er ikke så kravstor, vil bare ha det bedre for ørene enn de originale høytalerne som står i. har du forresten tips om hvor de er billigere å kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Tja. Fra USA kan du få et Kappa-sett ferdig levert til samme pris som Reference-settet ferdig levert, hvertfall. Men spørs jo om du er villig til å legge såpass med "jobb" i å kjøpe dem. Registrere eBay og PayPal-konto... Ellers har bilstereo.no samme priser som bilradiospesialisten, men der er frakt inkludert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg