eirwave Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hei. Fikk hel lakkert bilen min i janurar i år. Lakken er nok herdet nå går jeg ut ifra. Så jeg tenkte å ta en skikkelig polering som en siste finish, få vekk noen støvkorn som ligger i klarlakken og få en skikkelig blank å pen overflate. Er det noen som har peiling på pris på en slik hel polering av bilen hos firma. Evt firma som utfører slikt arbeid i rogaland! Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 tror du bør ty til gulesider.no og søke etter bilpleie i rogaland! deretter ringer du rundt og hører på pris! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 usikkert på hva det kan komme på men "full overhaling" vil vel ligge på rundt 3000,- så sant jeg ikke er helt på jordet... Driver selv med dette, men ikke full tid, derfor har jeg litt andre priser, så jeg havner noe under der...men holder til litt unna rogaland..hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245turbo Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 nei bare et helt sinnsykt bra sted i bærum som heter pit stop og top cars. Leif Nilsen som er sjef for gate bil bruker de rett før gate bil treff å sånn de er helt syke der liksom. Ikke alt ville på pris heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg