Satrixen Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hva mener folket om denne forserkern til RF? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=992 Blir nytt prosjekt i bilen min, Rocford anlegg. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Forsterkeren er søt den... Jeg for min del hadde nå heller gått for Power serien.. Og hvis du er ute etter en monoblokk har du jo T10001bd... Men det er nå i hvertfall bare hva jeg syns aneglsmili Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Forsterkeren er søt den... Jeg for min del hadde nå heller gått for Power serien.. Og hvis du er ute etter en monoblokk har du jo T10001bd... Men det er nå i hvertfall bare hva jeg syns aneglsmili Jepp, kan forsåvidt være enig. Men når jeg har fått denne forsterkeren pluss to 10" sub i P210 serien for 3000 kr så kjøpte jeg det. Nytt sef..:D Tru på det eller? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Joda, det har jeg tro på.. Selv om jeg er litt skeptisk til at forsterkeren din gir 300rms i 4 ohm.. Men om du kobler subene ned slik at forsterkeren ser 2 ohm, så har du 600 rms på forsterkeren for 2x250rms trenger tilsammen subene.. Så det kan jo bli fint :) Lykke til!! Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jepp tenkte å kjøre de på 2 ohm :D Blir det no bygging framover! Du vet forresten om jeg kan få tak i no skai på nettet? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Sorry mac.. Har'kke peil.. :( Jeg tror jeg skal kjøpe via Bilradiospesialisten her i Sandnes.. :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reflex Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hei Anders fleischer har sikkert skai. Han har en web side: http://www.autod.no, ring han å hørr hva han har å tilby:) Veldig grei fyr! Mvh Alexander Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg