bjornar600 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Står en STRØKEN M3 E30 Warnsteiner i utstillingsvindu på tronerud bil i moss, for en sinnsyk fet bil. Blir helt gal hver gang jeg kjører forbi. Ser ut som den har kommet inn nå, sto der ikke i forrige uke. Trodde det bare var 1 Warnsteiner M3 i norge jeg? Hmm, kan prøve og få tatt noen bilder av den imorra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 gjør det.. for det er sykt rå bil.. er det kommet en ny? eller .. ta bilder..så vi får se mann Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 jeg har en dødsgod venn som jobber på tronerud i moss som oppretter.Jeg skal høre med han :)tar en tur til han i morgen :) PS det er syk fin bil ja Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 jeg har en dødsgod venn som jobber på tronerud i moss som oppretter.Jeg skal høre med han :)tar en tur til han i morgen :) PS det er syk fin bil ja Ja, gjør det! ta noen bilder av den og legg ut her! Står ut mot veien der, midt i shappa. Skal prøve og få tatt bilder selv og, tror den har kommet nå ja. for den sto ikke der i forrige uke. Hadde sett den da, så den liksom med en gang jeg titta inn vinduet når jeg kjørte forbi idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Har ikke noe digital kamera.men kan se hva jeg kan finne på. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Det finnes vel to Warsteiner replica i norge, den ene har nummer 11 på siden og den andre 9. Nr. 9 er gamlebilen til Kjell Rune og nr. 11 er gamle bilen til Robert Nilsskog. Hva de nye eierene heter og hvor de holder til vet jeg ikke. Rett meg hvis jeg tar feil... Hvilket nummer sto det på siden av den bilen du så? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 :pics Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Det finnes vel to Warsteiner replica i norge, den ene har nummer 11 på siden og den andre 9. Nr. 9 er gamlebilen til Kjell Rune og nr. 11 er gamle bilen til Robert Nilsskog. Hva de nye eierene heter og hvor de holder til vet jeg ikke.Rett meg hvis jeg tar feil... Hvilket nummer sto det på siden av den bilen du så? 3, en nummer 14 og.. Dog den står nedplukka så det kan ikke ha vært den denne gangen. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 :pics her er vaffal ett bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furious85 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Bilen hos Tronrud er en replica som ble bygd fordi eieren hadde to slike biler så vist jeg hørte.. en med litt mer slitent kaross enn det andre.. derfor satt han motoren i det mest strøkne karosseriet. Det er en sport evo motor med annen mener jeg. ellers er det orginal carbon boks og en annen eksos. Den skal bli justert så den går som den skal. Er i tillegg en gruppe-N diff på den. Husker ikke utveksling men toppfarten er 180.. Skal holde følge med 911 på rudskogen og det er bra til å være en slik bil. Justerbart understell til 70k er det også. Nettopp satt på hvite AC Schnitzer 18" hjul. Porche skal stå for bremsekraft til sommeren ser det ut som. Så noen gromme skiver og calipere her om dagen som vistnok skulle på. Det skal også legges til at eieren har en dønn strøken orginal Sport Evo.. Det er noen som har det.. sukkkkkk Siter ______________ - Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin - Beach boooooogie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 3, en nummer 14 og.. Dog den står nedplukka så det kan ikke ha vært den denne gangen. Ja, stemmer det. Orginalt Sport Evo karosseri har den også. Har masse bilder av nr. 9 og 11, men orker ikke å laste de opp... doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 her er vaffal ett bilde :) Har sett en slik sak i bergens området og. Fikk oppmerksomheten min i hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 var og titta på den i går:)den er stiv som faen klarte ikke og få den til og gynnge litt engang hehe ..barsk bil.ja furious85 har korekt :)nicklas er bøg haha Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Litt OT: Omegamannen: hvem på Tronrud kjenner du? Kjenner en del der, jeg også, titta på bilen for litt siden :) Og på bildet ser det ut som om den står bak NDS i Moss, der Østberg har Subaruen sin. Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 fet bil.. hva års mod. er det? Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg