tikka Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hvis du fjerner vindus vikser armen, og motoren. så er det et hutt i bakluken. hvor selger de slike propper du kan sette inn i det hålet? hva heter de proppene? låner bildet til mandel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 er ikke det vanlige "antennehull" propper da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Vet ikke hvor du bor da, men i Bergen selger de på Mekk. Koster 10kr stykke (mange forskjellige størrelser), kan velge mellom chrom og svart. Regner med det på andre bilrelaterte butikker. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Bensinstasjoner har jo sånne propper. Kjøpte der selv. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg har en Golf 2 vindusjusteringsdingseknott, sitter som et skudd :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Eller gjør som zoom, improviser og spar 15-20kr;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 jøss, gamlebilen min jo :) slik propp får du kjøpt på biltema/torshov/Bilxtra/bensinstasjon. Jeg betalte 10.- for 2 stk propper da jeg kjøpte. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Eller gjør som zoom, improviser og spar 15-20kr;) Jepp, går på budsjett vet du yodude Neida, jeg tok vare på dem når jeg skrota gamlegolfen, hadde i tankene at jeg kanskje skulle ha meg en 3er.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 sveis igjen, sparkel og lakker, ser MYE bedre ut ;) da kan du jo cleane hele bakluka! men hvis ikke så har! biltema, mekonomen, bilekstra, thorsow, osv osv propper! ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 takk for tips. gidder ikke å sveiese den igjenn. kjøper heller en plastik propp som jeg lakerer og setter inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg