2FAST4U Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 den heter stop drop på soundtracket til filmen som jeg nevnte lengre fram i tråden, ellers heter den ruff ryders anthem... :) :) Innvikla dette..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Skamme meg (Del III) Hvordan kunne jeg glemme Leftfield ??? Låter som : Afrika Shox, Phat Planet og Original er bare helt sjef.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Trance for alle penga:D Men det kan være litt farlig å høre på når man kjører bil. Man kan fort bli litt påvirket av musikken og dermed kanskje kjøre litt for fort!! Men det er jo egentlig bare moro da:D Hvis det er langtur det er snakk om, er det jo ganske digg å høre på chill out musikk. Enja, enigma osv. Det er ihvertfall min mening. Men alle har jo selfølgelig forskjellig smak Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Faen jeg glemte Råne sang nr 1!! Haddaway - What is love Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 CAFE DEL MAR!!:cool: Dj Tiesto PvD Mauro Picotto Taiko Junk Project Cor Fiijneman Johan Gielen Svenson ++++++++ Alt elektronisk musikk som finnes utenom rolig psy-trance. Progressive er rått og avslappende:) Drum N Bass Jungalistic Tribal techno Kommersiell norsk musikk er bare noe dritt. Det meste av det. Som f.eks Galaxee og 2 pm. Off blir kvalm av sånn musikk:( My Taste;) Elektronisk kjør til du blør! Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 bilsangen nr 1 er jo: dirty oppland - hvem faen hehe, ellers hører jeg på flogging molly, audioslave, muse, weezer +++ Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Apropo musikk som er farlig å høre på i bil.. der tror jeg Dimmu Borgir kommer langt opp på listen! For snakk om å bli gira.. en kamerat endte i grøfta med Micra'en sin når han hørte på dem liksom :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Nå har ikkje eg lappen enda, 2.5 mnd til, men det kommer til å gå i Trance/ Dance/ Techno her.. For det meste det eg hører på, men metal og annet variert går også fint så lenge det er bra.. kunne listet opp en hel haug, men gidder ikkje.. Tar heller noen meget bra trance/dance sanger Creambase 1 - Fiddle 2003 (Bellini Brothers Radio Cut) Dj jochen - Turn Away Dj Toxic - Secret Melody Blank & Jones - Desire JT Company feat Barbie - Wake Me Tonight Head Hornys - In Your Eyes Sashe De Vries - Who Want's To Live Forever (mindsuckers cash money radio remix) Darwich - Faster Faster (Don't Stop Moving) 89 Ers - Double Boom Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Snurre Sprett Nå har ikkje eg lappen enda, 2.5 mnd til Er du gal mann! Du må jo ikke finne på å si noe sånn her inne, folka hetser deg jo for det. Hvor mange ganger ser vi ikke i poster "jeg er så lei av de folka som er litt under 18 og sier "bare vent til jeg for bil da skal jeg blablabla" for noen sritt unger blablabla" Best å bare holde kjeft om det og lat som om du har bil.;) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 hmm, du seier noe der, men nå har jo eg skrivd det så det er litt seint, kan jo altids editere.. hehe :D en gang trance alltid trance.. og tilbake til topic, kom på enda en knalllåt: Lance Inc. - Cold As Ice (Pulsedriver Remix) Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by bjirn Culture Beat - Mr.Vain... Nr1! ;) Det bør være Recall-versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 White Rabbit - Take Me I'm Yours. Boomkat - The Wreckoning. Lab - Beat the boys. Mr.President - Love, sex & sunshine. Shivaree - Goodnight moon. Hélène Ségara - Au nom d'une femme (Hø hø, prøv å få det riktig etter å ha satt til livs et par flasker destillert rødsprit!) Circ - Destroy she said. Slaptones - Please don't touch. Goldfrapp - Train. Lunascape - Tears from the moon. Sertab Erener - Everyway That I Can. X-perience - Island of dreams. Bell, Book & Candle - Catch you. Marta - Yeah yeah yeah. Og selvsagt idiotlåtene over alle idiotlåter; The Hamster Dance Song og Popcorn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Eg har nå fått helt dilla på Lil Kim feat. 50 cent - Magic Stick ...... ellers er det en noe mer slik musikk, men trance er det beste ..... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Hoinner Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 (endret) Her varieres det fra gammel til ny musikk, fra sjanger til sjanger. CCR - Looking Out My Back Door AC DC - War Machine T.I. - I'm Flexin Ft. Big K.R.I.T T.I - ft. Eminem - whatever you like (Dj Danyga remix) Rock Sugar - Don't Stop The Sandman Laze & Royal Ft Myah Marie - Mammals Lazard - Living On Video Italobrothers - Love Is On Fire Ted Mulry Gang - Jump In My Car (1975) Bonnie Tyler - I need a hero Bruce Springsteen - The River Bruce Springsteen - Radio Nowhere Bryan Adams - Summer of 69' Klaas - Our Own Way Hermes House Band - Country Roads Remix John Denver - Country Roads Young Jeezy Ft. Kanye West - I put on for My City Jiws -Cottonfields Nordkapp - Hey You (Oh Lo Le Le Loh) Antonio Banderas - Cancion del Mariachi Slipknot - Psychosocial Slipknot - Duality Headhunterz & Wildstylez - Stuck In Your Head Master Blaster - Can Delight Master Blaster - Come Clean (Megastylez Remix) Britney Spears - I Wanna Go Rimini Project And Fortezza - Why Don't You Play Louder (Fortezza Remix) Billy Preston - Outta Space Billy Idol - Rebel Yell Creedance Clearwater Revival - Heard It Through The Grapevine Yung Joc - It's Goin' Down HammerFall - The Fire Burns Forever Nayer feat. Pitbull and Mohombi - �Suave (Kiss Me)� Plumbo - Harry Hoover Plumbo - Harryland Megadeth - Symphony Of Destruction AC_DC Anything Goes The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down Carlene Carter - Every little thing Vestlandsfanden - Livets Glade Gutter Rose garden - Lynne Anderson Baby Alice - Pina Colada Boy Sivert Hoyem - Moon Landing The Lonely Island - Jizz In My Pants War - Lowrider Creedence Clearwater Revival - Ramble Tamble Eminem - Fack Timati ft. Kalenna - Welcome To St. Tropez (DJ Antoine vs. Mad Max Edit) Flo Rida - Turn Around (5. 4. 3. 2. 1) V�mm�l Spellmannslag - Det e Itjn� som kjem t� s� sj�l Jay-Z - Dirt Off Your Shoulder Billy Idol - 'Mony Mony Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U Dave Davies - Death Of A Clown Sie gubba - Stuggudal og Hommelvik Age Pee When The Rain Begins To Fall Axel Konrad Radio Mix Gorilla Zoe - Echo og myyYYYYyye mye mer :) Vet ikke hvor mye det er lov å skrive på bare 1 innlegg x) Endret Oktober 18, 2011 av Audi-Hoinner å ble til � Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg