Gå til innhold

Glassfiber og polyester

Ranger emnet


Taad

Anbefalte innlegg

Har sett en som brukte stretch-laken.. det var visst enkelt og praktisk, fordi han da kunne strekke det og feste det akkurat som det passet han.. Kanskje lettere å få fine former på den måten...? (ihvertfall underveis..) :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en som brukte stretch-laken.. det var visst enkelt og praktisk, fordi han da kunne strekke det og feste det akkurat som det passet han.. Kanskje lettere å få fine former på den måten...? (ihvertfall underveis..) :)

 

 

det er det som er poenget med fleece, det fungerer på samme måte som et stretch laken, bare at det blir mye mer solid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det som er poenget med fleece, det fungerer på samme måte som et stretch laken, bare at det blir mye mer solid..

Ups.. :rolleyes:

Okei, da har jeg lært noe nyttig i dag :)

Hvor kan man få kjøpt fleece-stoff i meter, da?

 

Mvh

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups.. :rolleyes:

Okei, da har jeg lært noe nyttig i dag :)

Hvor kan man få kjøpt fleece-stoff i meter, da?

 

Mvh

 

 

jeg har brukt noen vanlige fleecetepper jeg, det har fungert greit, men jeg holder på å sjekke litt pris på en litt annen type nå, som er litt bedre, men jeg har ikke fått tilbakemeld på det ennå.. jeg har masse liggende fra tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh! For ordens skyld. Fleece, laken, t-skjorte osv er kun for å få til formen/utseendet. Det er ingen styrke i ett lag fleece. Når det har herdet legger du på ønsket antall lag glassfiberstrie inn/utvendig i kassa eller hva du nå skal bygge.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh! For ordens skyld. Fleece, laken, t-skjorte osv er kun for å få til formen/utseendet. Det er ingen styrke i ett lag fleece. Når det har herdet legger du på ønsket antall lag glassfiberstrie inn/utvendig i kassa eller hva du nå skal bygge.

 

helt riktig.

 

delene må forsterkes med glassfiberstrie. om noen trenger materialer så har jeg alt på lager her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forskjell i hva slags glassfiber-materie man bruker, eller er Biltema litt mer enn greit nok..?

 

Hvor mange lag burde man legge med glassfiber for at det skal holde? :wonder

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt tilbud *tenke tenke*

 

Men jeg bor 10 min. fra Biltema, og ikke særlig nærme Elverum.. Kanskje når jeg flytter hjem til Asker og begynner på en ny instalasjon.. Da blir det fort sært langt til Biltema! ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår