Gå til innhold

CA pris på lakering på MB 124..

Ranger emnet


Big-Boy

Anbefalte innlegg

Hei.. har bestemt meg for enten og få lakka om fangere, ene døra og noen "plater" på siden av bilen og speila.. eller hellakere bilen får se hva det koster.. bilen er en Mb 124chassie sedan.. skal lakkere den i hvitpånytt

Noen som vet sånn CA pris på hellakering?

 

Mvh Chsp

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en svaak bulk som ikke er noe problem og rette opp, er vell 99,9% rustfritt.. trenger jo ikke være så nøye siden det er hellakering i hvitt? trenger jo ikke ta i motor romm, og de andre "invendige" plassene i bilen:)

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke med sikkerhet si pris, men så en caddilac STS som var blitt "keyed" (dvs ripa opp med nøkkel) hele bilen altså.. den skaden var iallefall taksert til 37000.. men den måtte slipes helt ned..

 

Om lakken din er forholdsvis grei nå så er det my lettere, for da kan de bruke den eksisterende lakken som feste til den nye.. så rundt 15-20000 for hellakkering er vel det jeg ville ha tippet :)

 

Men nok engang er det slik at priser varierer svimlende fra sted til sted..

Jeg har også sett at det faktisk kan være stor forskjell på kvaliteten på arbeidet..

 

Hadde jeg vært deg, og dette er bil det ikke er så ekstremt nøye med så tror jeg kanskje at du kan være heldig å få "lærlinge-rabatt" ;)

Arbeid gjort av dyktige lærlinger kan godt være på linje med en fagperson..

 

Det lureste ville nok å begynt med å forhøre seg litt rundt om priser, samt kan du gjerne ta en titt på ferdige biler som står i verkstedene.. slik at du kan få en anelse om hvilken kvalitet det er arbeidet deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår