e321 Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 er det noen som vet om en plass i haugesund hvor jeg kan få tak i lakk på (spray)boks? Tenker på skikkelig farge, 930 silberblau for å være helt nøyaktig. Vet det er en her på forumet som driver å skaffer billig lakk også, har glemt brukernavnet, men hvis du får tak i på boks så kan du jo kanskje sende meg en pm ? :) Boks er pga. at jeg kun skal flekke litt her og der... (og mens det er noen fra haugesund her, når åpner biltema ? :D ) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 kjøp på mekonomen i haugesund. Multona lakkbokser til 115,-pr stk. billig og bra! Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 okay... mekonomen, ja. det tenkte jeg ikke på :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 øh! Biltema 34,90! Skikkelig kvalitet. Eneste mindre problem kan være at du gjerne må gjøre det på nytt etter en regnskur eller vask av bilen.. Lager ikke mekonomen lakk etter kode da? Det gjør de iallefall i bergen. Men gjerne siden det er lakkspesialisten/mekonomen. Den lakken de lager er iallefall veldig bra. Og god dyse.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 jepp, skal høre hos mekonomen.. hehe, skal ikke ha biltema lakk... men lurte på når butikken åpnet :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg