Omegamannen Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg har lakk og klarlakk.primerog sinkprimer.jeg skal lakkere noen rustflekker jeg har tatt pluss en stor bulk jeg hadde.jeg har slipt og nå skal lekke på ting og tang, Kan jeg få tips av noen som har peiling her om hvordan jeg skal gjøre for og få best muligt resultat.Tempratur.grunning/primer.skal lakkere på stål så trenger best mulig rustbesyktelse også!viktigt.har lakkert mye før,har blitt pent men lakken har flasset av.litt og skal ha det strøkent. takk på forhånd vis noen har noen hotte tips :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ingen gode tips? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Read man read :op http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90375 Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 takk takk.får man kjøpt slik stensprut beskyttelse på boks? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 takk takk.får man kjøpt slik stensprut beskyttelse på boks? jepp, selges nesten over alt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 ok takk :)da drar jeg og kjøper meg en sån boks i morgen :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg