Ørjan Eriksen Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Det har jeg bestilt meg!Og jeg sendte melding til selgeren om at visst dette blir seende fjortiss ut, eller skikkelig b0gish, så får'n de tilbake! Det skal se ånkli ut i disse bilene. Slik ser de ut de jeg bestilte 4stk av. Ohh! Er på jakt etter noe slikt jeg også! Ser itte bildet du har lagt ut men. Hvor kjøpte du de hen? Stingher: Luftfilterboksen sitter lettere til på motoren din ser je. Og som ut som du har fjerna litt for mye egentlig. hehe. Jeg vet jeg har noen små hull i bunn av luftfilterboksen min, og så snart je har peeng blir det greenfilter :) Var en som sa til meg engang at man får grøvere lyd av å borre noen hull, istede for å fjerne halve sida på boksen... Har da bra med lyd jeg.. Bilen min suger luft og jeg har hull i bunn av boksen min.. Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Vil nok påstå at det er motsatt, at man får mere lyd med et stort hull, enn mange små. Hvertfall i følge mine erfaringer. Testa med små hull i går. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Vil nok påstå at det er motsatt, at man får mere lyd med et stort hull, enn mange små. Hvertfall i følge mine erfaringer. Testa med små hull i går. Tror ikke det jeg.. Du kunne nesten kjørt uten boks.. Jeg har alt fra 15 til 30 hull i bunnen av min boks, og jeg har lyd i massevis.. Alt som skal til er jo hull i boksen og en bra filter, det holder i massevis.. Jeg hadde K&N filter først men nå Green Filter og det ble forskjell på lyden.. Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Tror ikke det jeg.. Du kunne nesten kjørt uten boks.. Jeg har alt fra 15 til 30 hull i bunnen av min boks, og jeg har lyd i massevis.. Alt som skal til er jo hull i boksen og en bra filter, det holder i massevis.. Jeg hadde K&N filter først men nå Green Filter og det ble forskjell på lyden.. Blir vel ikke mye forskjell om man har 30 hull eller ett stor hull, er bare noe små plastbiter som er forskjellen :P Men ett Green Filter hjelper sikkert masse mer enn det orginale filteret, om man har hull eller ikke... Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Vil bli overkill sugelyd med svært hull. Det har jeg prøvd på masse annet også. På min 2.2E tok jeg bare av et bend som satt i bunn av boksen, og det var nok til at jeg fikk grov lyd ved på drag... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Vil bli overkill sugelyd med svært hull. Det har jeg prøvd på masse annet også. På min 2.2E tok jeg bare av et bend som satt i bunn av boksen, og det var nok til at jeg fikk grov lyd ved på drag... Akkurat det samma har je gjort også. Tatt av den rørstumpen i bunn som skar gi freskluft tell filteret. Det hjalp litt, spesielt i midtregisteret. Men har i tillegg noen høl i luftfilterboksen da. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Skjer det noe med denne bilen da? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har skjedd endel denne uka. Fikk endelig bytta bakplate og demontert hengerfestet. Det var en skikkelig møkkajobb ettersom alt er sveisa fast. Måtte først kutte av fangeren med karosserisag og så måtte den nye sveises på plass. Hengerfestet satt også godt fast, så der skjærte jeg av skruene med vinkelsliper. Etterpå la jeg på tektyl og lakk. Blei fornøyd med resultatet til slutt, det ser bedre ut i virkligheten enn på bildene. Her er noen bilder: Før og etter: De nederste bildene ser mye bedre ut i virkligheten enn på bilde :) Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Konge :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Ble mye penere uten hengerfeste. :) Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Det der ble veldig bra! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Så meget bra ut dette. Hvor mye betalte du for filteret? Har k&N på min nå, men det begynner å bli slitt, og er ikke noe særlig å vaske lengre, så må vel ha nytt ett snart. Gjorde seg mye å ta av kroken. Veide den mye? Har planer om å lette bilen litt til sommeren, og regner med det er noen kilo og hente på å ta av den? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Så meget bra ut dette. Hvor mye betalte du for filteret? Har k&N på min nå, men det begynner å bli slitt, og er ikke noe særlig å vaske lengre, så må vel ha nytt ett snart. Gjorde seg mye å ta av kroken. Veide den mye? Har planer om å lette bilen litt til sommeren, og regner med det er noen kilo og hente på å ta av den? Jeg betalte vel 575,- tror jeg det var. Hengerfestet veier endel ja. Mister nok noen kilo der. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hvor kjøpte du ringene til instrumentpanelet ditt? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hvor kjøpte du ringene til instrumentpanelet ditt? På ebay.de Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg