Mikkel Bruer Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Gromt med skinn, skulle gjerne hatt det selv, men det blir fort dyrt. Gav ikke mer enn 5000,- for selve bilen så :) Hehe...daså. Jeg ga 50 jeg...forbanna dritt også..mye skrall med den. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jeg var utrolig heldig med min, forrige eieren hadde kosta på den 12000,- rett før jeg overtok den. Har tatt et par ting på den som registerreim og bremser osv, men det har ikke kosta meg mye. Gjør alt selv. Hadde den på Eu-kontroll i forrige uke, og den gikk igjennom, bortsett fra litt høy CO-verdi og rust på bremserør, men det gikk glatt å fikse. Fikk tak i den fra et dødsbo, derfor jeg fikk den så billig. Og så hadde den stått under et tre i et halvt år, så den så ikke ut. De skulle bare kvitte seg med den uansett. Men bilen er veldig strøken, og ikke no feil eller tull. Så jeg hadde veldig flaks der. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Jeg var utrolig heldig med min, forrige eieren hadde kosta på den 12000,- rett før jeg overtok den. Har tatt et par ting på den som registerreim og bremser osv, men det har ikke kosta meg mye. Gjør alt selv. Hadde den på Eu-kontroll i forrige uke, og den gikk igjennom, bortsett fra litt høy CO-verdi og rust på bremserør, men det gikk glatt å fikse. Fikk tak i den fra et dødsbo, derfor jeg fikk den så billig. Og så hadde den stått under et tre i et halvt år, så den så ikke ut. De skulle bare kvitte seg med den uansett. Men bilen er veldig strøken, og ikke no feil eller tull. Så jeg hadde veldig flaks der. kke dårlig. Ja den ser bra strøken ut. Senk og felg nå så eru i mål. Var det vanskelig å montere de hvite instrumentskivene? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ikke så veldig, men viserene sitter vanvittig hardt på. Jeg brukte en gaffel for å bende de ut. Bare husk hvor de står hen, så det stemmer etter du har satt de tilbake. Ellers burde det ikke være no stress. Skal ha ut intrumentene snart igjen, når jeg får intrumentringene. Og så skulle jeg justert litt på speedometeret siden det viser 10km/t for mye. Fant en guide på nettet hvordan man monterer skivene, men husker ikke hvor. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Gjort noe mere med bilen eller? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Har gjort litt småtteri bare. -Kjøpt inn nye bremseskiver bak. -Skifta til xenonlook pærer. -Henta belteputene på bs bildeler. -Skifta "alarm"-knappen til en killswitch jeg hadde liggende. Har også kjøpt inn sotefilm til bakruta, men får se om jeg gidder å montere den. Venter bare på felgene, senken og instrumentringene. Ringte folka på superstyling ang felgene på fredag, men da hadde de ikke no leveringsdato ennå. :( Bremser... Den ny rullgardina. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 ;) Så bra ut dette. Biltema har noe som funker. Har selv den brytern der;) Hva bruker du brytern til? Alarm var den brytern til ja beklager. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Da kom instrumentringene mine :) Skal montere de imorra. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 tøft! sleng ut bilder før og etter da! :) vet at slike cromeringer gjør seg veldig! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Instrumentringer Da har jeg fått montert ringene. Festa de med superlim, ekstremt vanskelig å ikke få lim på alt annet, men det gikk til slutt. Her er bilder av prosessen: Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Det blei PENT!! Virkelig! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Har ikke du 3 ringer for mye? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Har ikke du 3 ringer for mye? De andre ringene er hvis du har hele instrumentrekka bortover. Den firkanten i midten fikk jeg ikke inn uten å måtte bøye den, så da sto jeg over. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Pent ja! :) Frisker opp bittelitt inni der detta! Hørt no mer fra Superstyling om felgene? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Pent ja! :) Frisker opp bittelitt inni der detta! Hørt no mer fra Superstyling om felgene? Ringte de istad, men da visste de ikke om de hadde kommet ennå. De skulle ringe i løpet av kvelden når de hadde sjekka. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg