Michael_ Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 hei :) de dekka de selger på pedersens-racing, er det noen som har prøvd noen av de? å er det bra dekk? tenket på å kjøpe meg noen asvalt dekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hvis du skal ha noe dekk som funker bra på alle bc baner så kjøper du selvfølgelig gullabo....di på pedersen er vell maxsport?...di funker greit nok lixom, men jg kjenner mange i team klovner i kamp og di kjører med gullabo,det er myk gummi som sitter jævlig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 og hvis gullabo dekka er ned-slitt(slicks) så er det bra som styre hjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 og hvis gullabo dekka er ned-slitt(slicks) så er det bra som styre hjul har faktisk to ganske slitte gullabo dekk liggende :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 har faktisk to ganske slitte gullabo dekk liggende :D da råder jg deg til å bruke di som styrehjul, sviger bror kjører med det vært eneste løp og det sitter som bare faaen, han kvala til landsfinalen med gullabo dekk på den orginal manta med volvo b230a motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 da råder jg deg til å bruke di som styrehjul, sviger bror kjører med det vært eneste løp og det sitter som bare faaen, han kvala til landsfinalen med gullabo dekk på den orginal manta med volvo b230a motor... men er de best på asvalt eller grus? for på starmoen er det asvalt i alle svinga nesten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 funker best på asfalt men på grus er di heelt greie så det er ikke no problem lixom....anbefaler å bruke di dekka ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Jeg har kjørt på Gullabo, Avon, Yokohama og Indy, men Gullabo er det beste. Halvslitte Gullabo sitter godt både på asfalt og grus. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 eneste jeg har prøvd av rallyhjul er black rocket, fikk de til det siste løpet jeg kjørte i fjor og tok faktisk starten med sierran min. Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 noen som har prøvd maxsport rb5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 har ikke prøvd det selv men hørt at di er helt greie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg syns gullabo har vært best Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 noen som vet hvor dem selger gullabo og silverstone dekk? har bare to stk gullabo..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 noen som vet hvor dem selger gullabo og silverstone dekk?har bare to stk gullabo..:) åå det skulle jg oxo likt å vist gitt...er ikke helt sikker på d men jg vet d at på løp så kommer d ofte folk som selger d da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Gundersen Motorsport på Røa i Oslo selger i hvertfall Silverstone! Og hvis noen er interessert, så har jeg ett par meget bra Silverstone S525 i dimensjon 195/65-15... Nesten ikke slitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg