tikka Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 har lyst til å kjøpe sports speil til min golf, men har et par spørsmål angående dette. hvordan blir det å rygge med slike speil. virker ut som om du ikke ser så mye bakover? passer de rett inn i de orginale festene på døren? hvilken kommer til å bli feetest på golfen? m3 speil dråpe speil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Det er en tråd her fra før ang noe lignende. Der dem svarer på det med rygging. Var vel noe uvant, men en vanesak. mener jeg å huske :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Dråpespeil uten tvil. M3 speil er jalla:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 eneste fordelen med dråpe/m3 speil må vel være redusert vindstøy i speila... utseendemessig så ser det pyton ut! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 særlig i crome når resten av bilen ikke eier crome ting! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Dråpe speil ser best ut... Å rygge med er kun vanesak - litt uvant i starten, men fungerer som bare f... nå for meg da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Er jo rett og slett håpløst å spørre på et forum hva som er penest for det er og kommer alltid til å forbli noe som du selv må ta stilling til. Men som nevnt her så er vell de orginal speila bedre å rygge med ja, men er utrolig hva man kan bli vandt med, og siden det går en del M3 speil rundtom så kan det da ikke være helt ubrukelig å rygge med. Så som sjefen min alltid sa, det er lov å tenke selv (ikke styg ment/rettet til noen! bare en tankevekker) :hello: men alltid kjekt å høre andres erfaringer ja :usa: Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg