KadettC_76 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1007712&template=default selger motoren min pga har overholdet ikke bruk for den :) Bud over 5000kr eller bytte i data/bilanlegg eller noe annet skøy Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230A Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Har en forsterker med 12" sub og kasse liggende. Er ca 2 måneder gammelt. Villig til å bytte mot et mellomlegg? Hva er det du mener som er "skøy"? Kansje jeg har noe liggende her som du vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245TIC Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Har du mulighet for å få sendt den til Rogaland? Har masse bilstereo hvis du ville ha byttet. Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 har jo mulighet til det meste men tror ikke den blir sendt nei, må nok hentes der den står! 10 mil sørvest for trondheim. har forsterker selv, kasse skal jeg og bygge selv.. så hadde trengt to stk 12" subber.. noe annet skøy.. hmm.. vet ikke helt hva d skulle vært jeg men.. data er veldig intresangt, kansje med mellomlegg fra min side og.. bilanlegg, data, dvd filmer er åpen for forslag.. :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg