Olaisen Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Har et problem med bilen min, en Opel Vectra 1993 Mod 2.0I 4x4. 4 hjuls trekken min kobler seg ut etter bilen er blirr varm og kjørt litt, spesielt skjer dette på bykjøring. Den kobler seg ut og 4wd lampa begyner og lyse, den kobler seg ikke inn igjen uten at jeg stopper motoren og starter igjen. Noen har som har en ide hva som kan være problemet, bilen er rullet 222.000 km. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Det er nok akkumulator kula som er gåen tipper jeg, nå i kveld tok jeg av sensoren på bremse pedalen som stårer vakum kula. Satte føleren på konstant ON. Skal teste på vei til jobb i morgen og sjekke hva som skjer. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg