belden Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 På 240en min kommer det en klakkelyd fra forhjulsstillinga mi når jeg kjører over humper, eller på ujavn vei. Igår tok jeg tak i venstre framdekk og sjekka om der var noe slags form for slark. Når jeg dro sidelengs i dekket merket jeg at der var kanskje 2-3mm slark og jeg hørte ca samme klakkelyden.. Noen som har noen ide om hva problemet kan være? :hello: Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 hjul lager? endeledd? et eller annet er i hverfall feil, så det er bare og gjekke opp bilne og se over det.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 hjul lager? endeledd?et eller annet er i hverfall feil, så det er bare og gjekke opp bilne og se over det.. Endeledd og styrekuler er nye.. Men kan det være noe i støtdempertårnet? Virker litt som om lyden kommer derifra.. men er ikke sikker. Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 den klakkinga er enten fjærtårn lageret ditt eller den muttera som holder demperen fast i fjærbenet. har mest tru på det siste, hadde samme lyden i min, har stramma den nå da ble lyden borte Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 den klakkinga er enten fjærtårn lageret ditt eller den muttera som holder demperen fast i fjærbenet. har mest tru på det siste, hadde samme lyden i min, har stramma den nå da ble lyden borte Takker ;) skal sjekke :) Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Sjekk boltene til lenkearmen. Om ikke det over hjelper. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Er nok sikkert endeledd, bærekule eller hjullager siden der er slakk i hjulet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 kan også sjekke bak feste på bærearmen, jeg hadde klakkelyd derfra, skifra foring, så var problemet løst... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg