jenspond Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hei, varmetrådene i golfen min virker ikke. åpna gummiovergangen på ende sida (som fører ledningen fra bakluka og inn i bilen.) Så da at en brun ledning og en grønn/blå (mener jeg det var) hadde røket. Det var såpass lite ledningsstubb igjen at jeg ikke klarte å få skjøta det. Lurer derfor på om noen vet hvor disse ledningene går til og hvor jeg lettest kan komme til for å skøte på en ny ledningstubb. Er altså snakk om den delen som er inne i bilen, går det f.eks ann å demontere noe av taket for å komme til der? På forhånd takk for hjalpa :) Siter BMW 320DAT -01 Citroen Berlingo -05, Mini -71 x Seat Arosa x Mitsubishi Lancer GLX -93 x Golf II 1.8 -85 x Mazda 626 -89 x Rover Mini 1.3 -94 x Golf II 1.6 -85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 De går inn på venstre side av bilen sjekk nede bak dekselet der. Har selv funnet akkruatt disse ledningene da jeg brukte dem til noe annet i stedenfor å trekke nye. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg