Viking067 Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Her er den norske.Er igang med et TRD supercharger kit visstnok :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 pesonlig synes jeg ram er finest :) ikke bare pga. srt10 men de vanlige ram'ene er råe de å :D værtfall å se på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Her er den norske.Er igang med et TRD supercharger kit visstnok :D den var rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 er en tacoma her i også, riktignok av forige generasjon da. ser jo helt ut som en helt vanlig hilux egentlig. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hadde de amerikanske bilprodusentene lært seg å lage interør hadde de nok banket all konkurranse. De er et veldig patriotisk folkeslag. Designet er som regel helt ok på de, men den plastikken... Hvor får de den fra? Det er den kjipeste, mest tragiske dritten som noen gang har vært i en bil! Dere som ikke vet hva jeg snakker, bank eller kjenn på en hvilken som helst plast del i interiøret på en hvilken som helst amerikansk bil (Av nyere dato vel og merke) så skjønner du fort hva jeg mener... Tragisk... Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 amerikanerene er ikke så opptatt av interiøret faktisk .. er på mange forum og hver gang jeg klager på interiøret i en bil så bare klager de på at det ikke er viktig .. det er ikke interiøret som dreper GM det er den troen de har om at de avgjør hva kundene skal kjøpe .. de lager ikke biler for å passe markedet .. de lager biler for å passe ledelsen Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg