bimmer_boy Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 hei. i det siste har jeg sett litt rundt etter en audi a4/8e. og det jeg lurte på da var hvordan automat og manuell girkassen på disse bilene er? også har jeg hørt at det er mye problemer med audi, masse små ting som må fikses hele tiden. kan noen gi meg et svar på dette her. takker for svar. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hei du ;) Jeg har hatt min importerte 2002 A4 Tdi Quattro siden sommeren 2005. Ikke hatt problemer med noenting. Synes bilen er en drøm å kjøre! Bilen er også "justert/optimalisert" litt hos et firma på Lørenskog i sommer, heller ikke det har hatt noen innvirkning på girkasse o.l. hos meg i allefall. Men vet at man skal være litt forsiktig med trimming o.l. hvis man har Tiptronic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 takk for svar. vet du hvor mange sylindre en audi 1.8t og 2.0 har? det var vel bare det jeg lurte på, ellers virker audi som en helt grei bil:) Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg