Nedi Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 dusy> det kan du saaklart, men da maa du snakke med mspeed ettersom at jeg har gitt ham oppgaven. se hva du faar til hilsen nedi paa schiphool paa vei til val d"isere paa alpeferie "hoho" Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Takk til Nedi og Mspeed :). Vel, da har jeg fått vinnerne her. 1 plass går til: *trommer*.....Ejd33p aka Phoenix!Stakk av med 10 stemmer. 2 plass går til: Musti, Eksos og Mspeed. Alle 3 stakk av med 7 stemmer hver. 3 plass går til: Kenut. Stakk av med 4 stemmer. Gratulerer alle sammen :) Og Nedi, du får kose deg i Alpene! :D Et nytt utgangspunkt kommer straks opp! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg