Gaultier Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hei! Jeg vet om en 626 16V coupe til salgs, som er i veldig bra stand men den er nedrustet, så det jeg tenkte på, var om det går an å flytte alle delene over på en 626 sedan/combi? Eller er det noen som vet om et brukbart coupe-karosseri til en billig penge? Tips og råd mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 skulle vel gå bare godt å flytte det over ville jeg tro.. men hvor står denne coupèn da?? og pris? mulig jeg vet av et bra karosseri.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 bare motor og litt av ledningsnettet invendig passer over... dashbordet burde jo også funke fint... understellet skal vel også passe fint over... men det er vel kansje rusta det også ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 bare motor og litt av ledningsnettet invendig passer over... dashbordet burde jo også funke fint... understellet skal vel også passe fint over... men det er vel kansje rusta det også ? Så du mener at motor, forstilling og bakstilling passer over?....noen som vet det mere sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ganske sikker på at det er identisk, kun karosseriet som er forskjellig.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Tror det er forskjellig hjulavstand på coupen og de andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ja er forskjellig avstand... men understellet er ellerst likt... så lenge det ikke er 4wd... Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Coupen har 5cm mindre aksle avstand :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg