Gå til innhold

Oversikt over driftetreff i 2006?

Ranger emnet


Pudding

Anbefalte innlegg

Noen som har en oversikt over dette?

 

Tenker på tre ting:

-Hvor treffet foregår

-Om man kan kjøre sladding/drifting

-Om det er lov med røde prøveskilter

 

Jeg og de andre gutta i driftfun er klare for å arrangere eller være med på å arrangere treff selv. Men datoer som baner er ledige er vel snart opptatt ut året så vi må vel organisere oss og finne ut av når man eventuellt skal prøve å få leid baner.

 

Bauda treffene har jo alltid vært ypperlige treff, og de treffene f.eks FSR og B-4-You har arrangert har også vært geniale for drifte trening.

 

Jeg føler vel fortsatt at vi trenger mer åpne trenings/øvings treff, men man bør vel satse litt på å få til noen konkurranse på slutten av året i allefall.

 

Hvordan er det egentlig med D1 i norge.. Kontra Forumla Drift, kontra andre slike organisatorer for drifting...

 

Noen som sitter med mer kunnskap her så vi kan få igang litt planlegging?

Sommern er her før du aner...

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til og bli et rent driftetreff på Dokka i år men det blir jo gatebiltreff og du har vel sett filmen som Ronny laget...

 

Kommer mere info på dokkagatebil.moo.no senere...

 

Jeg gleder meg til å prøve banen iallefall!

(Bilen min også for den saks skyld) :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ikke akkurat Trøndelags navle kan hende, men jeg vil nå nevne Ogndal Racingpark. Der har de driftetrening HVER søndag kl 14:00 i sesongen! :)

Har en tråd om det herhttp://www.drifting.no/. I den tråden ligger det også en video av Sølve og en til som drifter på Ogndal. :)

Er også en link til relevant info med priser etc der hos klubben.

 

Amen.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i sv...e da. Hva er det for slags ufin manér? *titte*

Registreringsdato: 07-01-2006, 16:41:07

Sist aktiv: Idag kl. 22:56:13

Hmmf.. logger du på i boksen til høyre? Eller den midt på i toppen av bildet? Den til høyre er korrekt. Har tatt kontakt med admin ang å fjerne ev fikse den i midten. Sleit sjøl med å logge på. Sto at jeg alt var inne ved andre forsøk på å logge inn. Jævlig irriterende. Må få orden på detta.

 

Ellers gleder også jeg meg til Dokka blir bar for snø. Da blir det fart der igjen.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår