safoll Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hallo, er det noen Evo 6-eiere her? Trenger hjelp til en liten tjeneste.. Jeg er ute etter manifold/turbo - varmebeskyttelses-deksel til mazdaen min, og de jeg har funnet på internett, passer til kun til f.eks Evo 6. Men igrunn innbiller jeg meg at disse dekslene også kan passe på bilen min. Så hvis det er noen evo 6 eiere her, som hadde vært så snill, og målt avstanden mellom skruene som varmedekselet over manifolden er festet i, eventuelt bredde på manifold/-deksel, så hadde jeg vært meget takknemlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1107572 Nå kan vel egentlig alle med evo IV og oppover svare på dette, mener bestemt at dekselet er likt så kanskje du hadde tatt deg tid G-man, hvis du leser dette? Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Er fortsatt nysgjerrig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Spør i Mitsubishi-forumet, så får du nok svar! ;) Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Skal finne ut av det i morgen..Nå er det tre (3) festeskruer på det dekselet..regner med at det er de to på toppen a manifolden du ønsker mål av..(?).. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Skal finne ut av det i morgen..Nå er det tre (3) festeskruer på det dekselet..regner med at det er de to på toppen a manifolden du ønsker mål av..(?).. Stemmer det, er de to på toppen ja. Ta gjerne mål av hele dekselet også, hvis du orker. :) Setter pris på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 EVO IX eier her... :D Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Det er 25,5 cm mellom skruehullene.(målt mellom de ytterste hullene.) Det er tre bolter som er på toppen av dekselet.Hele dekselet er 37,5 cm bredt. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg