J.Andreassen Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 eller hørselsvern med radio? funker jævli bra det, iallfall for meg når jeg kjørte til gatebil 2003, Bergen-Rudskogen og retur og i eneren der alt av interiør var stoler og bur... Var en opplevelse for seg selv! Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 noen som vet hvor tykke bakruta og sidevinduene i enern er? har en plate som jeg fant i verkstedet men gidder ikke pelle ut vinduene bare for å sette de i igjen hvis plata er for tynn eller tykk Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Tipper 4mm. Siderutene tar du ut og setter inn på 10-12 min. da :P Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ok..får teste det..hvis ingen har målet Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg