Cchris Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Har noen deler til over som jeg vurderer og selge. Corrado: - Venstre dør med alt tilbehør ( sentral-lås, el. speil, vindu osv), uten dørtrekk og dørhåndtak. 1000,-? - Dashbord uten tilbehør. 500,- - Mange deksler som hører til innvendig. Bud! - El. takluke med motor. Bud! - ABS enhet/hjerne. Bud! - Sentrallås- pumpe. Solgt! - Høyre dørhåndtak. Bud! - ABS sensorer. Solgt! Golf 2: - Speedometer til gti 16v. 800,- - 86-modell Gti 8v motor. Solgt! - Gti 8v girkasse. Bra stand. Bud! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hvor mye skal du ha for dashen a? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 er også intressert i dasj`n Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Som sagt, bud ønskes.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hvilken farge er dashen? Sort? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hvilken farge er dashen? Sort? Dashen er grå. Litt interiørlakk så er den svart :lol Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Bump :lol Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Gti 8v motor med girkasse.. Pris og tilstand på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Gti 8v motor med girkasse..Pris og tilstand på denne? Den gikk fint før jeg tok den ut. Ser ingen grunn til at den ikke skal gå bra i "neste bil". Litt svetting fra topp-lokket, men ikke mye. Girkassen er også bra. Eneste grunnen til at jeg selger den er pga. konvertering til G60. Bud ønskes. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Den gikk fint før jeg tok den ut. Ser ingen grunn til at den ikke skal gå bra i "neste bil". Litt svetting fra topp-lokket, men ikke mye. Girkassen er også bra. Eneste grunnen til at jeg selger den er pga. konvertering til G60. Bud ønskes. Akai.. Har du bilder av motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Akai.. Har du bilder av motoren? Ikke ren og pen akkurat men.. :) Hadde gjort seg med en motorvask. Bilde 1 Bilde 2 Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Speedometer til gti 16v Pris? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Pris? Kom med bud Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Kom med bud 100,- ? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 100,- ? Du har pm.. :P Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg