Jeppe Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hva mere har han da? Tja, hadde mye greier sa han. bl.a. US fager. Kan få en oversikt jeg. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hadde vert greit! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hadde vert greit! :D Skal besøke han snart så kan jeg legge ut noen deler på kjøp og salg siden. Er ingen som har noen ide om hvordan denne boksen kan tilkobles da? (instrumentene) Trenger jeg orginal ledninger? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ikke for min del heller tror jeg. En del 2.0l og Vr6 mener jeg at har det.Her er det bilde av baksiden, vet ikke om det kan lages noe selv her jeg. har du prøvd og koble på denne måleren enda da? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Nei ikke ennå. Blir nok en stund til også, har så mye annet å sette hendene i. Føler det er litt sånn kose arbeid når det nermer seg sommer:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ja da så. sliter litt med og finne ut av oljetrykket hvor jeg skal koble den vet ikke om det er noe som måler oljetrykk fra før i bilen jeg? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 ja da så. sliter litt med og finne ut av oljetrykket hvor jeg skal koble den vet ikke om det er noe som måler oljetrykk fra før i bilen jeg? Aha, nei jeg har igrunn ikke kikket noe på det ennå. Selbekk vet kanskje? Han har greie på mye:) Selbekk...? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 ja da så. sliter litt med og finne ut av oljetrykket hvor jeg skal koble den vet ikke om det er noe som måler oljetrykk fra før i bilen jeg? Jeg har koblet opp oljetrykks meter i min, kan jo bare møte deg en dag og vise deg det! bor jo 5 min unna... Tror foresten møtte deg på motor veien ved olavsgård i dag?! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Aha, nei jeg har igrunn ikke kikket noe på det ennå. Selbekk vet kanskje? Han har greie på mye:) Selbekk...? hehe, det er allerede en originalt vet jeg, det er den som går til oljelampen på dashbordet. Den skrus inn i toppen av oljefilteret. Hvis du skal ha noe aftermarket måler stash, må du ha en ekstra oljetrykksensor. Fest denne på t-stykket som går til g-laderen og ett eller annet annen. Den sitter på høyresiden av toppen, såvidt jeg husker. Her er et bilde jeg fant langt nede i samlingen min ;) lykke til ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg satte t stykke på olje filter braketten så olje lampen min og alt fungerer fortsatt... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 thurr you go! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg har koblet opp oljetrykks meter i min, kan jo bare møte deg en dag og vise deg det! bor jo 5 min unna...Tror foresten møtte deg på motor veien ved olavsgård i dag?! ja stemmer det at du møtte meg der ja på vei hjem fra skolen vett får se på detta olje greiene til helga jeg da Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 bor jo ikke langt unna hvis det skulle vere noe da! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg