Roadrunner Custom Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Er ute etter en Ascona B som et prosjekt,ikke så lett å få tak i i distrikte her jeg bor så jeg tenkte jeg skulle høre med dere her inne :) Bilen skal ikke være strøken men heller ikke være borte av rust,bulker og rust mangler og diverse andre mangler gjør ingen ting :) Bilen skal bygges helt opp igjen fra bunnen av,mangler en Ascona B i samlingen. Liker fasongen og stilen på de. Så viss noen vet om en som kan selges og gi nytt liv til så si ifra,på forhånd takk :) Stig Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apl Racing Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 har ett bra prosjekt jg kan selge.orginal lakk,litt rust i motorrum,ikke 100%komplett! :mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Det står et veldig bra karosseri her på Hadeland. Helt ribbet så nær som forstilling og bakstilling. Mangler dører etc, men har lite rust. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Se der ja :) finnes det noen,hehe sender en pm jeg Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Det står et veldig bra karosseri her på Hadeland. Helt ribbet så nær som forstilling og bakstilling. Mangler dører etc, men har lite rust.Tommy Innboksen din var full :) Stig Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Nå er'n ikke full. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Nå er'n ikke full.Tommy Sendt deg PM :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Er en til salgs her: http://www.opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=25590 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Er en til salgs her: http://www.opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=25590 Den må jeg skjekke opp :) Takker... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Er mye brakbart på autodb ta en titt å se selv! aneglsmili Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Er mye brakbart på autodb ta en titt å se selv! aneglsmili Hehe.det skal jeg gjør :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona C-turbo Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Står en som er rustfri i Moelv hvis intr..? http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=29502&highlight= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Står en som er rustfri i Moelv hvis intr..? http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=29502&highlight= Jeg er interisert ja,absolutt :) De andre to her fikk jeg ikke noe kontakt med. Takker for svar.... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona C-turbo Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg er interisert ja,absolutt :)De andre to her fikk jeg ikke noe kontakt med. Takker for svar.... Er ikke jeg som selger, men kontakt Ove på 95978229 du :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Det skal jeg gjøre,takker :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg